Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeFunny schreef:Okee ik had nog niet op Robuust gezocht. Meteen effe gedaan. Kom gelijk een hele gave tegen https://idhunaliving.nl/product/grote-r ... erd-bruin/
xSwanHeart schreef:Wij hebben ook weer wat geklust. De muur achter de keuken was wit, maar dat was toch wel erg vlekgevoelig (niet afwasbaar). Na veel zoekwerk zijn we uitgekomen bij dit behang van Kitchenwalls. Hittebestendig en nat af te nemen. En nog een gezellig printje ook!
[ [url=m/Vs9gQY.jpg]Afbeelding[/url] ]
BeFunny schreef:Misschien hebben jullie tips. Ik ben opzoek naar een grote robuuste industriële ronde of anders retro klok. Voor op de groene muur. Ik kan maar niet vinden wat ik in mijn hoofd heb zitten.
SplashIsLief schreef:BeFunny, ziet er mooi uit!xSwanHeart schreef:Wij hebben ook weer wat geklust. De muur achter de keuken was wit, maar dat was toch wel erg vlekgevoelig (niet afwasbaar). Na veel zoekwerk zijn we uitgekomen bij dit behang van Kitchenwalls. Hittebestendig en nat af te nemen. En nog een gezellig printje ook!
[ [url=m/Vs9gQY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook mooi!
Mallow gefeliciteerd met de sleutelBeFunny schreef:Misschien hebben jullie tips. Ik ben opzoek naar een grote robuuste industriële ronde of anders retro klok. Voor op de groene muur. Ik kan maar niet vinden wat ik in mijn hoofd heb zitten.
Ik heb van de week een hele gave grote klok gezien die mooi zou staan op een groene muur, maar ik kan hem niet vindenMocht ik hem nog tegen komen dan hoor je van me.
Hier is het crisis in mijn hoofd![]()
- Kleur woonkamer; We waren er over uit, het zou Lariks worden. Tot ik een dag later bedacht dat het misschien toch te flets wordt met een lichte vloer, licht eiken meubels en een grijze bank. Nou denken we aan (donker)blauw, maar welke blauw dan? We hadden er nog 7 over, mijn vriend pakt de kleurstallen, schudt ze en laat mij omgedraaid een kaartje trekken. Maar zo wil ik niet een muurkleur kiezen![]()
(Hij was er klaar mee haha)
- Salontafel: Mijn vriend wil liever niet ook nog een eiken salontafel, maar ik vind de meeste zwarte tafels dan weer lelijkWe vinden metalen tafels mooi (sommige), maar dat is dan weer kras gevoelig en dat is dan weer minder handig.
Vermoeiend hahaha.
noviceh schreef:Splashislief, je hebt ook hele mooie warme groene kleuren. Gezien je eerst aan een groentint dacht? En een salontafel met metalen onderstel en houten blad? Of een witte salontafel of een beton(look) blad?
Hier nog steeds blij met onze klok (Ø80cm)
[ [url=m/UebSCX.jpg]Afbeelding[/url] ]