noviceh schreef:Pfieuw Janine, wat een werk!!! Fijn dat je vader zoveel kan doen. Goed ook dat jullie gelijk alles aanpakken, heb je later alleen maar profijt van! Waarom staat dat schuurtje eigenlijk halverwege de tuin?
Zo is m'n vader... Enorm perfectionistisch en behoorlijk op de hoogte van de modernste bouwvoorschriften

Als hij iets doet, doet hij het ook echt goed...

En daar leer je van... De makelaar heeft vorig jaar echt gigantisch hard gelachen om mijn kritiek op de afwerking

Waarom dat schuurtje halverwege staat heb ik geen flauw idee van. Het hoekhuis dat aan mij grenst, heeft natuurlijk een open oprit. Daarnaast zitten gewone vrijstaande woningen. Dus die hebben nergens rekening mee te houden.
Aan de andere kant van het blok zit het overpad. Die mensen hebben een oprit, aan het eind van de oprit een garage en hun tuin is gewoon afgeschermd met koniferen. Ik moet achter hun schuurtje langs om in mijn tuin te komen, maar achter het looppad zit nog een stuk van hun tuin. De andere tussenwoning (mijn buurman) heeft dat ook en ik zit aan het eind dus mijn tuin is gewoon tot de sloot. De huizen zijn uit 1974 en mijn vader heeft er halverwege de jaren 80 ook in gewoond met zijn ouders. Hij kan zich er weinig van herinneren qua inrichting enzo, en zat dus op de hoek van het overpad. Hij weet ook niet waarom die tuinen zo vreemd zijn ingedeeld.
Zoals je kan zien zit er gewoon een stuk weiland achter dat bij een boerderij hoort en is het dus niet gedaan met het oog op een doorloop.