Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het maakt de zaken natuurlijk wel lekker simpel, maar ik begrijp werkelijk niet dat je akkoord kunt gaan met zo weinig informatie. De algemene voorwaarden waren ook nogal.... in het voordeel van de bank zeg maar.

Toch weer een smak geld... Ik heb alleen niet het hele verhaal meegekregen en weet dus niet echt wat er speelt. Je woont al in het huis dat je had gekocht, maar hebt nu financieel gedoe, toch?
Erg balen van de prijs, want 200.000 was sowieso gelukt, maar wel enorm geluk dat het ons meer gegund wordt waardoor ze het geboden bedrag hebben genoemd.
Hoop dat rechtsbijstand wat oplevert, ga er toch vanuit dat zij onafhankelijk opereren. Anders indd door laten schuiven?
.
Blinnii schreef:Ik heb juist bij onze biedingen toen begrepen dat deze situatie helemaal niet zou mogen? De verkopende partij mag alleen mededelen dat er een ander eindbod is gedaan, het bedrag mag niet genoemd worden (dan kun je mensen tegen elkaar uitspelen en dat zou niet mogen..?). Weet het wettelijk ook niet, maar vind het een rare gang van zaken