Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faelivrin schreef:Iemand hier tips voor simpele nachtkastjes die niet een vermogen kosten? Enige eis is 1 lade per kastje en dat ze wit moeten zijn, verder maakt het niet heel veel uit.
Faelivrin schreef:Een witte trap raad ik inderdaad ook niet aan. Ook niet met huisdieren of stoffige huizen. Ik was 2/3 keer per dag mijn trap aan het stoffen omdat ik gek werd van alle pluisjes en haartjes die je er op zag liggen.
Iemand hier tips voor simpele nachtkastjes die niet een vermogen kosten? Enige eis is 1 lade per kastje en dat ze wit moeten zijn, verder maakt het niet heel veel uit.
Zamora schreef:1 maart krijgen we de sleutel van ons huis en alles gaat eruit
Keuken meubels en vloer zijn uitgezocht en ben nu voor muurverf aan het kijken. Ik heb dit plaatje opgeslagen en kan niet herleiden waar ik deze vandaan heb en welke kleur dat groenige is![]()
Die early dew is ook mooi! Maar ben benieuwd of iemand iets weet in deze richting? Merk etc?
[ [url=m/uxQenI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kentaro schreef:Faelivrin schreef:Iemand hier tips voor simpele nachtkastjes die niet een vermogen kosten? Enige eis is 1 lade per kastje en dat ze wit moeten zijn, verder maakt het niet heel veel uit.
Vind die van de Action super leuk en niet duur! (wit en 1 lade)
linn, misschien een idee om met pvc te laten bekleden?!
Faelivrin schreef:Iemand hier tips voor simpele nachtkastjes die niet een vermogen kosten? Enige eis is 1 lade per kastje en dat ze wit moeten zijn, verder maakt het niet heel veel uit.