pillow schreef:flooooo schreef:Ik denk dat je Meppel niet echt met de rest van Drenthe kunt vergelijken, het neigt zelf meer naar Zwolle.
En zeker niet met Emmen. Be funny
Dat moest dus Meppel zijn. Weet niet waarom ik Emmen typte.
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ja leuk is die hè.
Ik hou er ook wel van.
Maar 4 ton is best wat, en dan kan er van alles bij, maar wat gaat dat nog kosten dan?
Blue_Eyes schreef:juval schreef:Mooi paardenplekje: https://www.funda.nl/koop/nieuw-schoone ... paweg-329/
Is van een Bokker.
ikke schreef:kr1985 schreef:dankjewel! ik denk dat we er met veel plezier zullen gaan wonen. alleen nu eerst nog ons huis verkopen. we krijgen wel bezichtigingen maar die worden dan op de dag zelf afgezegd..sta je dan lekker tot 10 uur savonds te poetsen.
Woon je daar niet soort van God en de wereld verlaten?
Leuke wijk op zich maar volgens mij moet je voor elk pakje boter de auto pakken. Dat zou ik minder vinden.
Oh enne, hopelijk zit je binnenkort niet even zonder gas
kr1985 schreef:dankjewel! ik denk dat we er met veel plezier zullen gaan wonen. alleen nu eerst nog ons huis verkopen. we krijgen wel bezichtigingen maar die worden dan op de dag zelf afgezegd..sta je dan lekker tot 10 uur savonds te poetsen.
DuoPenotti schreef:Maar 4 ton is best wat met alles nog in aanvraag en waarschijnlijk. Vind ik dan.