Chawi schreef:Afgelopen vrijdag het koopcontract getekend en vandaag het taxatie rapport binnen en het huis is getaxeerd op onze bieding!
Hier kan nu echt de champagne open![]()
Gefeliciteerd!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steenbok12 schreef:Las een artikel dat een makelaar faillissement aan had gevraagd. Dit vanwege dat huizen zó snel gaan dat ze er zelf niks meer aan kunnen verdienen omdat mensen het zelf ook verkocht krijgen. Hier was dat natuurlijk ook.. maar iig wel geïnvesteerd daardoor in de aankoop makelaar.
Lau07 schreef:Gefeliciteerd met alle overdrachten en de taxatie!
Ik lees al een tijdje mee, en dacht altijd dat het in het gebied waar ik woon wel mee zou vallen (buiten de randstad).Nou daar heb ik me lelijk op verkeken. Vorige week kwam er een bouwkavel op de markt voor een zeer schappelijke prijs. Toen ik informatie opvroeg aan de makelaar vertelde die gelijk dat hij zoveel gegadigden had dat ik uiterlijk deze week een bod moet doen en een plan moet voorleggen. Ik schrok daar echt van, dat je binnen een week gelijk alles moet regelen. Ik was daar nog helemaal niet op voorbereid, dus ik denk dat ik deze kavel aan me voorbij zal moeten laten gaan.
Hoe hebben jullie dat allemaal gedaan? Ik lees veel goede dingen over een aankoopmakelaar, dus daar zal ik zeker naar gaan zoeken. En hoe hebben jullie het met een hypotheekadviseur gedaan? Eentje bij een bank of een onafhankelijke? Ik neig naar een onafhankelijke adviseur.