Als ik het mij goed herinner is het Celadon Mint van inderdaad Flexa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lagonda schreef:Ik had een tip gekregen om mijn vraag ook hier te stellen, dus ik val even binnen![]()
Dit is het topic met mijn vraag:
[HTT] Interieur tips, help!
Ik weet dus echt niet wat de doen met deze muren:
[ [url=m/pFPqNx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo een dikke zwevende plank vind ik gaaf, maar een beetje industrieel ookik wil er vooral plantjes, dingetjes, foto's kwijt kunnen dus niet zo spannend. Maar er is zo veel keuze dat ik het gewoon echt niet weet
![]()
Heeft iemand nog een leuk idee? Zoals 1 grote plank, meerdere kleine. Wat zou beter staan?
_kimm schreef:Mag ik ook mee kletsen? Ik heb vorige week de sleutel gekregen van mijn eerste (huur) huisje. Momenteel dus druk aan het opknappen.
In de woonkamer krijg ik een muur early dew en de rest wordt wit.
[ [url=m/dZn2m8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor de rest heb ik tot nu toe deze meubels besteld:
[ [url=m/HBfq2v.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SPOpLL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6GZQuY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iIXMD4.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de slaapkamer wordt een muur greyed green en de rest wordt wit.
[ [url=m/ATcVl9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik heb dit bed besteld en deze simpele kledingkast.
[ [url=m/rhbe1c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Im1Ska.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het opknappen is leuk maar ik kan niet wachten tot ik echt met het inrichten kan gaan beginnen.
MissBambi schreef:_kimm schreef:Mag ik ook mee kletsen? Ik heb vorige week de sleutel gekregen van mijn eerste (huur) huisje. Momenteel dus druk aan het opknappen.
In de woonkamer krijg ik een muur early dew en de rest wordt wit.
[ [url=m/dZn2m8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor de rest heb ik tot nu toe deze meubels besteld:
[ [url=m/HBfq2v.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SPOpLL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6GZQuY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iIXMD4.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de slaapkamer wordt een muur greyed green en de rest wordt wit.
[ [url=m/ATcVl9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik heb dit bed besteld en deze simpele kledingkast.
[ [url=m/rhbe1c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Im1Ska.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het opknappen is leuk maar ik kan niet wachten tot ik echt met het inrichten kan gaan beginnen.
mooie kleuren! Ik heb zelf early dew op de slaapkamer. Heb er gelukkig nog steeds geen spijt van ondanks dat het zo'n trendkleur moet wezen. Ik vind je bed ook erg mooi! waar heb je die besteld?
Schemerdier schreef:Een vraagje: we hebben juist ikea lades in elkaar gezet (voor in de kallax kast) maar ik wil graag andere knopjes erop. Waar zoek ik naar zoiets?
Kringloop? Maar dan moet ik er veel afgaan? (Ben nog nooit in een kringloopwinkel geweest)
Of in de gemiddelde interieurwinkel? (Ikea zelf? Maar ik wil liever minder standaard knopjes)
Of online naar zoeken?