Zelf ook enorm blij mee! Begin eindelijk te ontdekken welke kant ik op wil met m'n hutje
Zamora
Geplaatst: 24-02-16 13:26
1 maart krijgen we de sleutel van ons huis en alles gaat eruit Keuken meubels en vloer zijn uitgezocht en ben nu voor muurverf aan het kijken. Ik heb dit plaatje opgeslagen en kan niet herleiden waar ik deze vandaan heb en welke kleur dat groenige is Die early dew is ook mooi! Maar ben benieuwd of iemand iets weet in deze richting? Merk etc?
Weet iemand hier misschien of je vloertegels kunt verven? En hoe goed het blijft zitten in toilet of badkamer? Tegels eruit bikken is geen optie en eroverheen tegelen ook niet. Dus toen dacht ik dat verven misschien een idee was.
Wij hebben sinds 4 maanden de sleutel van ons nieuwe huis. Nu zitten wij met een klein twijfel punt. het trappengat van beneden naar boven....
De trap word antraciet, met een zilver /aluminimum trap leuning. Nu twijfelen wij of de muren de zelfde kleur moeten als onze slaapkamer/ boven verdieping of wit.
Beneden moeten we alles nog verbouwen dus ik kan daar bv nog niet naar kijken. Wat vinden jullie?
Kentaro
Geplaatst: 24-02-16 14:50
Wat voor 'n kleur heb je op de slaapkamer/overloop??
linn1502
Geplaatst: 24-02-16 14:52
lastig te beschrijven lichte klei kleur ongeveer.
Lichter als taupe met wat grijs er in. Vrij neutrale, rustige kleur
Ja bedankt voor je hulp Soms helpen meningen van andere juist goed! Zeker omdat we twijfelen.
Het is namelijk ook zo, dat wij een open zolder trap hebben, trap zou eerst gewoon wit worden en de muur gewoon zelfde als de rest ( zodat het een geheel bleef)
Wilde hem eerst ook bekleden of trap renovatie. Het moeilijke is dat hij open is, normaal is je trap juist het punt dat je iets anders kan doen.. maar bij ons loopt het helemaal door als je snapt wat ik bedoel
Ik zeg ook wit... dat laat de kleuren die je al gebruikt vaak heel mooi uitkomen zonder dat het te veel kleuren op een kleine oppervlakte worde .
Kentaro
Geplaatst: 24-02-16 15:33
Weet niet of jullie je schoenen aanhouden in huis? Dan vind ik een witte trap ook geen aanrader Je krijgt er snel een 'loop' in. Traprenovatie hebben wij toevallig laatst naar geïnformeerd en ben me rot geschrokken van de prijs.... En inderdaad ook wat sonja zegt!