Voor de AH mensen, ze gaan weer van Vino (zelfde merk als de glazen destijds) een spaaractie houden, maar dan van besteksets Ik spaar ze dus mocht je ze niet zelf sparen
Ik heb de actievoorwaarden nog niet gezien, maar mijn hele omgeving komt bij de AH en ik woon alleen, dus vraag altijd als mensen het zelf niet sparen of ze dan voor mij kunnen sparen
@courses: Ik wil wel kijken of ik wat voor je kan sparen? Ik spaar altijd voor anderen
kking
Geplaatst: 04-10-15 21:15
Oehhh als er nog mensen Dekamarkt mespuntjes hebben dan hou ik me aanbevolen Als ik bij de appie ben zal ik er om denken dat ik ze meeneem als ik ze krijg.
Hier ook geen Dekamarkt en de AH punten ga ik denk ik maar eens zelf sparen, ziet er allemaal wel mooi uit. Maar ja, of ik aan zoveel punten kom, ik betwijfel het. Ach we zien wel.
Volgende week weer hamsteren, zitten best een paar aardige dingen tussen wat mij betreft. Ik mag graag vifit drinken maar vind het altijd zo duur, nu 2e gratis dus dan haal ik wel ff 2 pakjes op. En de Iglo vissticks kunnen we wel goed gebruiken en aardappelblokjes uit de vriezer neem ik ook wel mee denk ik. Jullie nog wat zinnigs gezien bij de aanbiedingen van komende week?
Vanavond trouwens de kaas spinazie burgers gegeten van de geld terug actie, vond ze niet smerig, maar om nou te zeggen dat het echt mijn ding is, nee.
Ik moet even folders scoren , poiesz had hier ook mooie aanbiedingen even vergelijken .
purny
Geplaatst: 04-10-15 22:24
Vind het wel veel hoor. Ik werk zelf bij appie dus we zullen wel weer veel zeikende klanten krijgen voor die zegels. Ik doe ook lang met m'n wasmiddel. Niet eens een half dopje zoals boven ook aangegeven.
xFioon
Geplaatst: 04-10-15 22:24
Welke actie is dat alwiene? Die ken ik niet?
Ik ga idd ook 2 pakken optimel halen, normaal 1,90 ongeveer en nu 2 voor 2,- En 2 stamppot maaltijden, en 2 bakken kipfilet blokjes, en 2x zuurkool. En misschien nog een stoommaaltijd, die zijn nu ook goed in de aanbieding, maar die die ik lekker vind hebben ze volgende de ah app ineens niet meer in mijn filiaal? Dus dinsdag maar even zien. Morgen iig uit eten met mijn ouders, omdat ik mijn afstudeerpraatje morgen heb En weekend weg (vrij-zo ochtend) en maandag op vakantie, dus ook niet veel boodschappen nodig
purny
Geplaatst: 04-10-15 22:26
Oh ja die stoommaaltijden. Kan ik vandeweek ook wel halen dan ben ik goedkoop uit
Leuke aanbiedingen bij AH! Neem de wraps, kip en wc blokjes.
Murthul
Geplaatst: 04-10-15 22:29
De danerolles croissantjes heb ik niet kunnen vinden. Zouden hier bij de appie moeten liggen, maar schap is steeds leeg. Heb trouwens vorige week wel t verkeerde bier gekocht voor scoupy. Je moest de 0.0 hebben, maar ik had die met alcohol meegenomen, is gewoon goedgekeurd, verbaasde ik me best over, zeker omdat hij dus gewoon de barcode ook accepteerde.
Postcodeloterijkaart hier vanmiddag ook nog even gauw opgemaakt, voor 12,50 aan lekkere ijsjes gehaald
xFioon
Geplaatst: 04-10-15 22:31
De stoomgroente vond ik nog lekkerder, maar dat is helemaal uit het assortiment Stoomgroente met sugarsnaps, sperziebonen en snijbonen. Met spekjes en kruidenboter. Ohh dat was zo lekker! Maar ineens nergens meer te koop en ook in de app/site niet meer te vinden in het assortiment Sugarsnaps uit de diepvries zijn ook nog best prijzig, en heb nog niet ontdekt hoe ik ze zelf zo lekker maak als uit die stoombak
Anoniem
Geplaatst: 04-10-15 22:32
Hmm de verse pasta ook in de aanbieding ,de kipfilet . Ik heb nu al 3 dagen gevuld , 1 dag bij ouders eten. Gaat goedkoop weekje worden , mooi mooi hamsteren
Ik ben moeilijke eter , al lijkt de kip korma me wel wat (wel bosui erin , lekker winderig en met geluk buikpijn) en natuurlijk de kip rozemarijn
Ik eet meestal 1x per week bij m'n ouders, ideaal! Volgend weekend weer keertje uit eten.
Alwiene
Geplaatst: 04-10-15 22:48
Die actie is van die vegetarische burgers van Tivall, op sommige zit een actiesticker met een code waarmee je je geld terug kan vragen in Oktober.
Ik ben een super lastige eter, heb wel gekeken naar de stoommaaltijden, maar durf het allemaal niet echt goed aan
Rebecca, ik heb door jou ook even naar de Poeisz aanbiedingen gekeken, die zit hier niet echt in de buurt maar heel af en toe kom ik er wel. De pizza is wel interessant en de potten groenten kunnen interessant zijn, maar de kipfiletblokjes zijn bij de AH in ieder geval veeeeeeeeeel goedkoper. 600 gram voor 3 euro bij Appie tegen 6,75 voor 750 gram bij Poeisz. Ben ik gek of is dat 5 euro per kilo bij AH en maar liefst 9!! euro per kilo bij Poeisz.
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 04-10-15 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik dacht aan de blikken soep , klopt de kip is super duur. De winkel is ook niet mijn favoriet , oud klein en weinig assortiment. Alleen bij aanbiedingen weet ik hem te vinden
Hmm de soepen is een beetje lastig vergelijken omdat de prijzen per soort bij AH verschillen en de hoeveelheden ook behoorlijk anders zijn. Tomatensoep bij AH is een stuk goedkoper, máár dan moet je wel genoeg hebben aan 570ml in plaats van de 800 van Poeisz. Lastig lastig hahahaha.
Hier eten we sowieso weinig soep, en als we het eten vrijwel nooit allebei dezelfde dus die grote blikken komen er hier niet in.