Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
juval schreef:Mooi paardenplekje: https://www.funda.nl/koop/nieuw-schoone ... paweg-329/
pillow schreef:BeFunny schreef:Nou het zal dan wel aan mij liggen maar ik vind het te statig en te stijf en niet zoveel grond en daarmee veel en veel te duur. Zeker voor Meppel.
Hoezo zeker voor Meppel. Dat is toch een leuke stad. Mooi gelegen en ook nog aan de snelweg en de trein. Wat wil een mens nog meer.
BeFunny schreef:Er is niks met Meppel mis. Maar dat deel van NL is doorgaans goedkoper.
En ik vind het gewoon te weinig grond voor de prijs van bijna twee miljoen. Het huis oogt te stijf. Bijna adelijk. Een beetje too mutch.
Dat begint al aan de voorkant. Ik zou bij het eerste plaatje al niet verder kijken daardoor.
Happinez schreef:BeFunny schreef:Er is niks met Meppel mis. Maar dat deel van NL is doorgaans goedkoper.
En ik vind het gewoon te weinig grond voor de prijs van bijna twee miljoen. Het huis oogt te stijf. Bijna adelijk. Een beetje too mutch.
Dat begint al aan de voorkant. Ik zou bij het eerste plaatje al niet verder kijken daardoor.
Onder welke steen kom jij vandaan ?![]()
Prijzen hier in Drenthe zijn het meest gestegen afgelopen tijd.
Prijs is niet heel gek als je kijkt watvoor (oude) details dit pand heeft en welke staat het is.
Daar betaal je gewoon voor of je het waardeert of niet.
Die blunderis wel heel heel knullig
flooooo schreef:Ik denk dat je Meppel niet echt met de rest van Drenthe kunt vergelijken, het neigt zelf meer naar Zwolle.