Zit dus in de sims te puzzelen en op fotos te kijken of ik inspiratie krijg maar ga denk ik eerst even deze topics een beetje doorkijken want ik kom niet zo ver.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miramii schreef:Jaaa gooi wat foto’s of een plattegrond van de ruimte en je stijl en/of (linkjes van) je gewenste meubels, en ze knutselen hier zo een woonkamer voor je in elkaar haha.
DubbelDun schreef:Het is idd een lange vrij smalle ruimte, dus die moet je 'breken'.
Even snel iets 'op papier' gezet
De indeling spreekt voor zich.
[ Afbeelding ]
Bovenin eethoek en studeerhoekje, maar dit kan ook een speelhoekje of extra TV-hoekje worden wat je zelfs nog af zou kunnen sluiten gezien de steunmuren links en rechts.
Als je de bank toch meer achterin wilt hebben zou ik de haardafvoer laten verplaatsen dat die toch bij je zithoek blijft én een 2,5/3 zits bank midden in de kamer zetten met een leuke smalle tafel/kastje er voor.
Azmay schreef:DubbelDun schreef:Het is idd een lange vrij smalle ruimte, dus die moet je 'breken'.
Even snel iets 'op papier' gezet
De indeling spreekt voor zich.
[ Afbeelding ]
Bovenin eethoek en studeerhoekje, maar dit kan ook een speelhoekje of extra TV-hoekje worden wat je zelfs nog af zou kunnen sluiten gezien de steunmuren links en rechts.
Als je de bank toch meer achterin wilt hebben zou ik de haardafvoer laten verplaatsen dat die toch bij je zithoek blijft én een 2,5/3 zits bank midden in de kamer zetten met een leuke smalle tafel/kastje er voor.
Dankje, op zich een fijne inspiratie zo.
Wel staat de tafel dan echt voor de achterdeur![]()
Hebben ook een vrij grote rechthoekige tafel nodig om spellen aan te spelen overigens, dus dat is ook niet super handig
miramii schreef:Ik zat aan zoiets te denken;
[ [url=m/XXGqeu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zwarte is een bank en een lekkere stoel, groen is je mooie lange tafel en’ blauw kan je mooie kasten neer zetten voor de opbergruimte/speelhoekje. Hier zou een mooie grote servieskast echt niet misstaan! En de ruimte naast de keuken zou je prima kunnen gebruiken als extra opbergruimte voor de keuken of een kast voor de spelletjes/puzzels die je graag doet?
Verder aankleden met mooie planten, foto’s of schilderijen en dan heb je denk ik al een heel mooi geheel. Hele toffe kleur ook, kan prima in zo’n lange en lichte ruimte denk ik. Dat je nog geen meubels hebt, geeft ook veel vrijheid qua kleuren enzo. Gaan jullie nog wat met de vloer doen of laat je die zo?
karin1985 schreef:rigoureus, maar ik zou de keuken willen lostrekken.. word het gelijk minder lang en smal..
DubbelDun schreef:Ik denk dat door dat smalle lange raam de muur al lang genoeg is
Verder ben ik niet zo van de open trappen en zou zelfs minimaal de ene zijkant dichtmaken en dan afwerken met hetzelfde spul als op de muur zit.