Hahaha. Zo rap gedaan maar weer

Het huis waar je ook gekeken hebt neem ik aan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fitzroy schreef:Grappig dat ik jullie nu ook direct onder elkaar zie reageren. Ik haal jullie altijd door elkaar
Relaxed schreef:Haha ja Hgv is niet zo groot!Toch kennen we elkaar verder niet, volgens mij heb ik Daantjuh een keer in de ring gehad toen ik nog jureerde, maar dat is het wel haha!
Miccamaaike blijkt een paar huizen verderop bij mijn huidige huis te hebben gewoond, maar we hebben elkaar precies gekruist en het daardoor nooit van elkaar geweten
daantjuhhh schreef:Relaxed schreef:Haha ja Hgv is niet zo groot!Toch kennen we elkaar verder niet, volgens mij heb ik Daantjuh een keer in de ring gehad toen ik nog jureerde, maar dat is het wel haha!
Miccamaaike blijkt een paar huizen verderop bij mijn huidige huis te hebben gewoond, maar we hebben elkaar precies gekruist en het daardoor nooit van elkaar geweten
Hahaha. En dat weet ik niet eens![]()
Maar. Ik vind eigenlijk wel dat als je straks naar deze kant verhuist we op zn minst een keer een borrel moeten doen
miccamaaike schreef:daantjuhhh schreef:
Hahaha. En dat weet ik niet eens![]()
Maar. Ik vind eigenlijk wel dat als je straks naar deze kant verhuist we op zn minst een keer een borrel moeten doen
Ja goede grap hè, 7 huizen verderop in dezelfde straat
Ik zie een Hoogeveense huizenborrel aankomen