Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kosje4 schreef:Damned schreef:Ik zou opteren voor een minder massief ogende salontafel dan deze twee.
Hoe bedoel je
Kaaaren schreef:@Kosje4, kan de foto's niet meer vinden van je hele woonkamer maar ik zou het iets meer omgooien. En veel lichte meubels gebruiken zodat het wat ruimtelijker wordt. Bank en kleed zijn al heel mooi!
Zou voor een ronde eettafel gaan. Je bank iets uit de hoek halen. Een een hangend dressoir onder je tv.
En als salontafel zou ik voor twee kleine ronde tafeltjes gaan.
Muur zou ik licht verven, met een hele lichte pastelkleur blauw of mint groen. Alle losse foto's weg halen en boven de bank 2 grote lijsten, aan de kan van de eettafel misschien twee leuke plankjes. Waar je dingen op kan zetten.
Heel verhaal maar hopelijk kan je er wat inspiratie uithalen
Rebecca schreef:Ceetje_bokt schreef:@rebecca in een tint grijs die je al ergens hebt?
De hele gang is wit, gordijn in de keuken is grijs. Heb een pot lak die er weleens bij zou passen in dat geval hmm , als niet mooi is kan ik hem altijd oververven
Rebecca schreef:Hoe moet ik ooit bijlezen hier
[ [url=m/UWDGNu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb een deur gescoord , ja met gele ruitjes. Past perfect in de keuken
Maar dan de kleur , in het wit komen de ruitjes er niet echt uit. Zwart is te heftig, hebben jullie idee voor een kleur die bij de groene muur in de keuken past (Of in dezelfde groen verven ) maar ook in de gang? Jullie hebben net een wat betere blik erop
vec schreef:Dat is moeilijk om een goede kleur te vinden bij het geel.