Geplaatst: 13-01-17 09:37
Schijnbaar heeft het gisterenavond bij ons gesneeuwd. Al was daar vanmorgen niks meer van te zien. Om 21u was het nog aan het regenen in elk geval. De wegen waren bij mij al half droog als ik naar mijn werk reed in het Brugse. Nog wel veel wind maar ik noem dat toch geen storm op dit moment.
Ik ben naar Meppel gereden vanochtend (50km). Grote wegen zijn goed te doen... Alleen denken sommige mensen van niet en gaan alsnog kachelen met 65km per uur waar je 80 mag.
Hier begon het gisteravond rond kwart over 11 te sneeuwen,keihard.Het werd dan ook al snel wit en vannacht om half 5 lag er al een flinke laag. Nu ligt er nog steeds een mooie laag sneeuw,maar het dooit wel,en er valt af en toe ook weer natte sneeuw.
Anoniem
Geplaatst: 13-01-17 10:25
Ik had ijsregen zonet, moet zo meteen de weg op... binnenwegen naar Assen... Hoop dat alles goed schoon en begaanbaar is.. Ik haat de winter!
petraaken
Geplaatst: 13-01-17 10:37
Het waait hier nu nog een beetje maar op dit moment verder blauwe lucht en zon.
Bij ons heeft het best lang gesneeuwd, vannacht bleef het een klein beetje liggen, maar vanmorgen was het al weer weg. Dus de wegen zijn prima te doen.