Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vibabu

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 17:41

Elke keer als ik een foto maak is ie niet helemaal scherp en hebben ze nog niet moeilijk om gedaan. Dus wie weet. Als het maar leesbaar is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 17:41

Vond de mentos wat chemisch proeven , nu sabbel ik ook omdat ik anders pijn in mijn bekkie krijg maar hmm

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 17:46

Ik heb de drop versie, die vind ik echt heel erg lekker, zou ik zelf zo weer kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 17:50

Alwiene schreef:
Zal voor Berdien te laat zijn maar als er meer mensen belang hebben bij Scoupy doe het dan via iemand die het al heeft dan krijg je beide bij je eerste cashback 1 euro extra!

Ik wil komende week ook eens dingen ervan halen. Dus wie een extra euro wilt hebben, stuur maar een pb.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 18:07

Ik vond die mentos drop niet lekker, die andere chemische wel :p de kit kat toetjes vond ik ook niets, simpel yoghurt met een paar stukjes KitKat erin...
De croissants alleen bij de ah xl gevonden, de kleinere ah's hadden het nier (had ik al bekeken in de app).
Verkade flinterdun vond ik wel erg lekker en de radler ook gehaald. Kreeg toch 9 euro nog wat terug!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 18:22

AH had de crossiants hier ook niet! Heb ze bij de Hoogvliet gehaald :)

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 19:27

ik heb de gewone super croissants gehaald, ben benieuwd of ze dat accepteren.
Staat immers wel vaker erg summier omschreven waardoor het ook van een ander merk zou kunnen zijn bijvoorbeeld. Ben benieuwd, ik zal t laten weten.

Vanmorgen dus ook alle scoupy en andere acties gehaald.
Daarna samen alle bonnen bij langs en meteen alles ingediend.
Wij doen ook 2x, geef wel adres van mijn ouders door voor de zekerheid maar idd beide eigen rekeningnummer gebruiken is prima.

Voor sommige producten, zoals die kumar's kruiden moesten we echt flink zoeken.
Die vega-dingen exclusief bij Jumbo kon ik helaas niet vinden.
Heb ook die veggie365 van de AH vandaag ingediend, die had ik vorige week gehaald.
Radler hadden we al een keer gehad, neem aan dat deze maar 1x kan?
Sprite hebben we wel gekocht om te proberen maar kregen we gelijk de melding dat we die al een keer hadden gedaan (geloof via kortingisleuk).

Heeft wel even flink wat tijd gekocht al met al vandaag, maar levert fikse korting op!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 21:24

Ik verwacht niet dat ze die goedkeuren, die supercroissants, maar je kan het proberen. De Lactosevrije versie heb ik nog niet gevonden, behalve bij 1 AH een leeg schap, dus die hebben ze normaal wel. De Radler is ook overal uitverkocht, maar het was ook erg lekker weer de laatste dagen, dus wel te begrijpen in combinatie met Scoupy.
Radler heb ik ook al eerder gehaald, maar dit is een nieuwe actie, dus je mag hem nog een keer halen ;).

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 21:52

Die keuren ze inderdaad niet goed. Ik heb de barcode in de winkel gescand en daar stond bij dat het niet het juiste product was. Dus ik moet binnenkort ff bij een andere supermarkt kijken!

Wat de bon betreft: deze week heb ik voor het eerst gehad dat hij niet geaccepteerd werd. Waarom weet ik niet, want ik had de gehele bon op de foto gezet. Daarna kon ik nogmaals de bon indienen, daar heb ik toen voor de zekerheid nog even duidelijk alle gevraagd info aangestreept en toen werd hij wel geaccepteerd.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 22:00

Ik ga ook eens kijken voor die producten! Zitten nu wel lekkere tussen voor wat ik snel zag.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 22:12

Ik kom hier gezellig mee kletsen! Ik doe ook aan scoupy en kortingisleuk. Heb vandaag aan mijn oma laten zien hoe ik boodschappen doe, ze vond het wel grappig haha. Ik ben student en maak er wel een sport van om zo min mogelijk uit te geven.
Ik eet vegetarisch en heb nu al 3x gratis vleesvervangers gehad, altijd mooi mee genomen!
Ik kan de mentos en croissantjes nergens vinden:(.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 22:24

De danarolls heb ik ook niet kunnen vinden. Is natuurlijk best wel een specifiek product en zal daarom niet in elk assortiment zitten.

Wat meerdere producten op 1 bon betreft. Ik omcirkel alles en stuur elke keer dezelfde bon in, had ergens gelezen dat het zo moest :).

En over meerdere personen heb ik gelezen dat dat geen probleem is, maar dat er kans is dat als je het op dezelfde bon hebt, het niet word goedgekeurd. Dus apart afrekenen.

Het smarties dessert was in de aanbieding voor een euro dus kreeg volledige bedrag terug :D.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 22:44

Ik heb laatst alles gevonden bij de Boni,terwijl het een vrij kleine winkel was. De Radler was daar in de aanbieding, maar op de bon was dit nogal vaag aangegeven. Dus ik kreeg alsnog 3,50 ipv 2,50 terug, dus nog 1 euro winst zelfs :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 22:58

Hoe krijg je trouwens te horen of alles is goedgekeurd? Per mail?

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 23:00

Ja per mail, en ik krijg ook een melding via de app. Ik omcirkel gewoon alle producten van scoupy en dan stuur ik het op!

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 23:30

Dat doe ik niet eens. Wordt gewoon goedgekeurd altijd.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 00:03

Ik doe ook nooit omcirkelen, maar had van de week ook voor het eerst dat mn aanvraag werd afgekeurd omdat mn foto niet scherp genoeg was volgens de mail.
Opnieuw foto gemaakt en toen ging het goed.
Heb ook de meeste producten gehaald voor mn vader en mn moeder dus die vanmiddag even allemaal ingedient ;) Fijn los afrekenen enzo, want het mag niet samen op 1 bon staan, dat dan weer niet :)

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 06:17

Ik maak een foto van de bon en omcirkel via Paint een product, dien dat in, cirkel verplaatsen naar volgend product enz.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 10:56

De mentos kan ik nergens vinden. De danerols wel, maar waren allemaal ruim een week over de datum... Die heb ik maar aan een medewerker mee gegeven.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 16:28

*\o/* *\o/* Mama had hier zomaar de cadeaukaart van de postcodeloterij weggegooid, die heb ik mooi even uit de papierbak gevist.

Mooi in kunnen slaan, de vleesvervangers waren ook nog in de aanbieding, dus die heb ik 2. 3 potjes groente voor als voorraad, spaghetti, soep, melk, fruitspread, kwark en shandy.
Groenteballetjes waren 35%, dus kwam precies uit!
Moest 0.89€ betalen en dat kwam door de Shandy, die dus gratis is =:)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:34

Zooo dat is zeker even lekker inslaan zeg! Wat goed dat je die kaart nog op hebt kunnen vissen! Actie is verlengd hè dus als mensen hem nog niet leeg hebben niet weggooien hoor!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:39

Waar heb je dat gelezen?

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 18:03

Oh, serieus? Ik kwam toch langs de winkel dus dat kwam mooi uit. Ik las trouwens bij de Scoupy Shandy actie dat je hem 2x mag gebruiken, maar niet op dezelfde bon!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 18:11

LizMD schreef:
Waar heb je dat gelezen?

AH Facebook zag ik het gisteren op langs komen :)

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 18:17

Ja daar staat het idd! Kon op de sites niets vinden. Fijn!