[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kmbrly

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 23:29

Jep! Kreeg normaal de roze 13, maand geleden besteld.
Kan niet geleverd worden en een andere zou ook 2-4 weken duren. Dus vandaag maar geannuleerd om te wachten tot de 14 uitkomt om dan een pre order te plaatsen **\O/**

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 09:45

Ik ben 24 september jarig. Zou het lukken om de 23e die nieuwe 14 Pro Max te halen? Wordt spannend, ik weet nog dat bij de 11 het winkelcentrum waar de Apple Store hier zit geen parkeerplekje meer over had, wat trouwens op zaterdagavond vaak zo is (zitten ook restaurants en bioscopen). Ik had toen online besteld, kreeg een tijdvak van een half uur en kon zo doorlopen bij de Apple Store toen ik het SMS-je liet zien. Ga het weer proberen :-)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 12:00

Kans is best aanwezig. Geruchten zijn dat het event al 7september zal plaatsvinden.

Op basis van de geruchten neig ik naar de 14 pro. Baal wel dat er wéér geen USB C in zit. Zo irritant.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 12:10

Shiloh schreef:
Kans is best aanwezig. Geruchten zijn dat het event al 7september zal plaatsvinden.

Op basis van de geruchten neig ik naar de 14 pro. Baal wel dat er wéér geen USB C in zit. Zo irritant.

daarom wacht ik nog wel even, ik heb nog een 11 die het prima doet en als reserve een 8plus voor het geval de 11 ermee stopt.

Mijn man krijgt zijn Samsung (welk type weet ik niet, vrij nieuw) niet meer aan de wifi en wil een 12 SE kopen nu. Maar hij is zo'n rommelaar dat ik wed dat daar in no time ook weer problemen mee zijn :')

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 12:18

Ik vind USB C juist helemaal niet fijn := Ik heb een paar andere apparaten met USB-C, en de Macbook, maar ik vind het veel kwetsbaarder aanvoelen. De stekkers schuiven er niet heel makkelijk in, je moet een beetje doorduwen, en binnenin zitten losse pinnetjes die je sneller stuk kan duwen. Dus ik ben nog erg blij met de oude kabels.
Plus dat ik nog veel oude kabels heb liggen, en die niet allemaal wil vervangen en weggooien.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 12:58

Heb geen problemen met usb c kabels. Vind het gewoon chill als ik nog maar 1 kabel nodig heb op pad.

Ik kan niet nog een jaar met mijn Xs. Hij is wel aardig op. Dus ik ga gewoon nu een nieuwe halen. Wellicht dat ik over een jaar deze verkoop en overstap op de 15 als die wel usb c heeft.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 13:49

Ik denk dat ik een MagSafe oplader aanschaf. Meteen klaar met draadjes.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 14:07

MoniqueT schreef:
Ik denk dat ik een MagSafe oplader aanschaf. Meteen klaar met draadjes.

Klinkt leuk maar ik gebruik hem amper. Dit omdat je hem niet kan gebruiken en laden tegelijk. En ik laad hem vaak als ik op de bank zit. En dan wil ik ook mijn mail checken enzo. Dus in praktijk pak ik vaker de draad dan de draadloze.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 14:17

Ah, ok, daar had ik dus nog niet bij stilgestaan. Mijn man heeft er een naast zijn bed, naar die gebruikt zijn telefoon veel minder dan ik. Nou ja, ik heb nog zoveel lightning-kabels. Dan hoef ik ook geen nieuwe te kopen.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 15:22

Ik heb een draadloze lader en sindsdien gebruik ik geen draadjes meer. Iedere nacht leg ik hem erop en dan red ik het met de batterij gedurende de dag. Ik ben er wel enorm blij mee. Geen rommel meer op mijn nachtkastje. Heb er nog een gekocht voor op mijn bureau, voor als ik wel overdag moet laden.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 17:34

Ook een idee. Ik heb in principe twee oplaadplaatsen in huis. En in de auto en op het terras .... mmm, even over nadenken.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 14:54

Ik heb een vraag over iCloud. Als ik iets via mijn iPhone in mijn agenda zet, dan klopt de tijd.
Als ik dat via mijn PC in iCloud wil controleren dan heb ik een andere tijd (tijd zone USA of zo). Ik kijk bij instellingen en zie de tijd op NL staan. Maar toch, ra ra, klopt de tijd niet. Weet iemand hoe dit zit?

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 19:40

En wie zit er te kijken ? *\%/*

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 20:39

Ik weet wat ik wil, kijk straks wel op allerlei sites ;-)

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 20:47

Voorkeur gaat hier uit naar de gouden pro, eens kijken als de promo’s uit komen als het de max word of de gewone pro.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 20:47

Yes. Heb zitten kijken. Ziet er goed uit!

Ga vrijdag de iPhone 14 pro bestellen (space grey waarschijnlijk). Twijfel over de AirPods. Heb er geen en twijfel er al een tijdje over.

Ach. Ik zie wel.

Wel stom dat de Nederlandse prijzen wel fors hoger zijn. “At the same price” as iPhone 13… ja in Amerika. Maar hier wordt die flink duurder.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 21:19

Ik was ervan overtuigd dat ik de Pro Max wilde, maar wat een geld! Twijfel nu toch aan de Plus. Sowieso wil ik een groot scherm.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 07:33

Ik ga straks de gouden pro bestellen. Schrok echter wel van de prijs :=

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 08:12

Ja ik ook (al kies ik voor space grey). Ik ga het toch maar combineren met een abonnement. Ga dan 240 (dus 10tje per maand) in het abbo stoppen. Scheelt toch nu weer even.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 09:30

Uitgebreid alles afgewogen en toch besloten voor die Pro Max te gaan. Ik heb nu drie jaar met mijn 11ProMax gedaan, deze moet dan maar een jaartje langer mee of zo (op hoop van zegen!). Ik had nu goud, altijd een hoesje erom gehad, nooit goud gezien. Denk dat ik de paarse ga nemen en dan een doorzichtige backcover van Otterbox met popsocket. Ik ben verslaafd aan die popsocket, zeker omdat ik mijn telefoon ook als ereader gebruik.

Ik zie dat ik nog 315 euro kan terugkrijgen voor mijn 11ProMax via de TradeIn. Ga ik doen.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 09:39

Ik vind het jammer dat ik nog niks zie op de site van mijn provider :=

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 11:00

Kmbrly schreef:
Ik vind het jammer dat ik nog niks zie op de site van mijn provider :=

Ik koop mijn telefoons zonder abonnement en probeer er wat langer mee te doen. Mijn Spaanse abonnement zit in ons internetabonnement en kost me geen drol.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 11:54

Ik koop ze ook zonder abonnement want deze word door mijn werkgever betaald.
Maar bij ons heb je de mogelijkheid om toestellen aan te kopen met korting. En dan moet je gewoon 1 jaar klant blijven.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 14:09

Ik heb besteld! Ben uiteindelijk toch voor deep purple gegaan. 14 pro. Bedragen vielen uiteindelijk toch lager uit voor mijn gevoel? Bij mijn verlenging bij KPN kwam die uit op 1200 terwijl ik nu op de site van Apple toch 1329 zie staan. Vreemd. Misschien dan toch vanwege combi met abbo? Of ik heb gewoon verkeerd gekeken. Geen idee.

Heb ook nog geen bevestiging ontvangen. Straks komen ze aanzetten met dat de prijzen niet klopte of zo.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 14:19

Ik kom er niet eens doorheen -O- Blijft hangen bij betaling.