
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDeena_ schreef:Hey bokkers! Vraagje, ik heb een iPhone 11 en sinds 2 weken enorm veel gedoe met mn mobiele netwerk en bereik. Ik heb mijn provider én apple al meerdere keren aan de telefoon gehad maar kom niet echt verder.
Ik heb eigenlijk bijna nergens 4g of überhaupt internet. Of ik nou wel of geen bereik heb (die streepjes) maakt niet uit, mijn internet doet het gewoon niet. Soms staat er een E'tje, vaak gewoon 4g. Daarnaast ben ik niet echt bereikbaar. Als ik zelf bel valt het geluid weg en hoort de ander mij niet, of hij gaat gewoon helemaal niet over. Simkaart werkt in een andere telefoon prima en KPN zegt ook dat het probleem niet bij hun ligt. Apple is er niet bekend mee maar een vriendin van mij heeft exact hetzelfde en ook een iPhone 11, en kent meerdere mensen (ook met andere providers) die er ook last van hebben.
Ik heb mijn telefoon al geupdate, Apple gaf aan dat ik hem nog naar fabrieksinstellingen kan resetten en dan opnieuw de backup terug plaatsen maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
Is er hier toevallig iemand die er ook last van heeft en een tip of oplossing?
Ik vind het geen lekker idee dat ik zo slecht bereikbaar ben vooral, mocht ik een ongeluk krijgen ofzo en 112 moeten bellen gaat dat niet of mocht iemand mij nodig hebben (m'n ouders omdat er wat gebeurt is ofzo) gaat dat ook niet. Mobiel netwerk is irritant maar valt te overzien.
Suzanne F. schreef:xDeena_ schreef:Hey bokkers! Vraagje, ik heb een iPhone 11 en sinds 2 weken enorm veel gedoe met mn mobiele netwerk en bereik. Ik heb mijn provider én apple al meerdere keren aan de telefoon gehad maar kom niet echt verder.
Ik heb eigenlijk bijna nergens 4g of überhaupt internet. Of ik nou wel of geen bereik heb (die streepjes) maakt niet uit, mijn internet doet het gewoon niet. Soms staat er een E'tje, vaak gewoon 4g. Daarnaast ben ik niet echt bereikbaar. Als ik zelf bel valt het geluid weg en hoort de ander mij niet, of hij gaat gewoon helemaal niet over. Simkaart werkt in een andere telefoon prima en KPN zegt ook dat het probleem niet bij hun ligt. Apple is er niet bekend mee maar een vriendin van mij heeft exact hetzelfde en ook een iPhone 11, en kent meerdere mensen (ook met andere providers) die er ook last van hebben.
Ik heb mijn telefoon al geupdate, Apple gaf aan dat ik hem nog naar fabrieksinstellingen kan resetten en dan opnieuw de backup terug plaatsen maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
Is er hier toevallig iemand die er ook last van heeft en een tip of oplossing?
Ik vind het geen lekker idee dat ik zo slecht bereikbaar ben vooral, mocht ik een ongeluk krijgen ofzo en 112 moeten bellen gaat dat niet of mocht iemand mij nodig hebben (m'n ouders omdat er wat gebeurt is ofzo) gaat dat ook niet. Mobiel netwerk is irritant maar valt te overzien.
Hier hetzelfde gehad en ken nog iemand die het heeft. Ook 11. Bij de mijne deed 4g het op een gegeven moment helemaal niet meer. Voor reparatie opgestuurd naar Apple en heb een nieuwe gekregen. Viel nog onder het consumentenrecht. Was 1,5 jaar oud.
Dus het klopt niet dat Apple er niks van weet. Gewoon aanmelden voor reparatie.