[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:20

Ow pardon hoor, het waren maar tips :?

SAKKIA

Re: [HK]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:24

:+

je kan altijd vragen of de foto's anders mogen hoor :j het is wel jouw huis die verkocht moet worden.
Ik was het ook niet eens met de foto's die van ons huis op funda stonden :n Dus zelf betere foto's gemaakt en gevraagd of hij die er op wilde plaatsen.

Makelaar is trouwens bij ons aan de deur geweest want het bordje "verkocht onder voorbehoud" is veranderd in een bordje "verkocht" *\o/*
ik heb hem trouwens niet gezien, terwijl ik wel steeds thuis was..... misschien heb ik hem afgeschrikt door in bikini in de tuin te gaan liggegn en durfde hij niet te komen :+

manzano

Ik ben na een paar foto's afgehaakt met kijken........ veel te veel foto's van buiten :o (of iig verkeerde volgorde).

_Noah

Ehm, dan krijg je toch een antwoord? what you see is what you get, zoals het op de foto's is, is het in het echt ;)

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:27

De makelaar heeft eerst zelf foto's gemaakt en die vond ik niet mooi genoeg. Toen is er een fotograaf gekomen en die heeft voor ons een fotoselectie gemaakt. Ik ben er erg tevreden over.
Het is ook een mooie omgeving, ik vind de foto's buiten prima kunnen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:29

Ja maar waarom 3 of 4 foto's van een eethoek?
Je moet mensen hun nieuwsgierigheid wekken, zodat ze willen komen kijken. Ik zou al die buitenfoto's er ook niet bij opzetten, het schrikt mensen denk ik echt af.
die straat zien ze vanzelf wel als ze komen kijken, nu haken ze bijvoorbaat al af :o

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:30

Ik vind de foto's op zichzelf prima. Maar je verkoopt je huis, niet de omgeving. Dus als ik na 5 foto's nog niks van het huis heb gezien (op de 1e na) ben ik er wel klaar mee :o Dus ik zou iig de volgorde om laten draaien.
Verder zitten er 2 dezelfde badkamerfoto's in. Dat detail van de kraan voegt niks toe. Net als de foto van de gang/hal (met al die deuren).

Maar goed, dat is mijn idee......

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:32

Ik ben toch elke keer weer blij dat we gewoon zelf alles gedaan hebben haha. Ben veel te eigenwijs :')

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:35

Als ik ergens ga kijken, ben ik bekend met de buurt en omgeving.

Uiteraard voegt een detail van de kraan niks toe, volgens mij kijk jij nooit op Funda, daar stikt het van zulke sfeer plaatjes. Zal ik anders gewoon alle foto's weglaten, gang, hal en buiten foto's? Dan zijn de mensen helemaal nieuwschierig en komen ze zeker kijken!

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:35

Nou Manzano, ik ben het wel met je eens eigenlijk :j
Maargoed, tja het is jullie huis wat jullie verkocht willen hebben.
Edit, jee we geven alleen maar tips om je te helpen hoor :? niemand valt jou persoonlijk aan verder.

Gefeli, Sakkia! Kunnen ze niet meer terug }>

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:38

Nee stukken liggen volgens mij zelfs al bij de notaris en het duurt nog wel even voor het passeert, 14 september namelijk.......

Niet zo aangevallen voelen dat ik nergens voor nodig denk ik. We geven alleen onze mening. Als jij er wel te vreden mee bent is dat toch goed?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:38

_Noah schreef:
Als ik ergens ga kijken, ben ik bekend met de buurt en omgeving.

Uiteraard voegt een detail van de kraan niks toe, volgens mij kijk jij nooit op Funda, daar stikt het van zulke sfeer plaatjes. Zal ik anders gewoon alle foto's weglaten, gang, hal en buiten foto's? Dan zijn de mensen helemaal nieuwschierig en komen ze zeker kijken!

Oh ik had ook zo'n sfeerplaatje in m'n advertentie zitten (ik zit overigens dagelijks op funda). Maar dan wel omdat het een bijzonder detail is en niet een standaard kraan :o :o

En zoals gezegd, niks mis met de buitenfoto's (zoals bijv. dat park), maar wel de hoeveelheid en volgorde. Het voegt nu niks toe. Mensen willen snel een indruk krijgen op Funda en dat werkt niet als je zoveel foto's moet doorploegen.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:40

Ik denk dat Manzano Funda uit haar hoofd kent inmiddels? _O-

SAKKIA schreef:
Als jij er wel te vreden mee bent is dat toch goed?

Ja precies!
Als er dan geen kijkers op af komen, nou prima verder, het is niet zo dat ik dat iemand gun maarja.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:40

Volgens mij ben ik niet diegene die mij aangevallen voelt ik zit op mijn werk en heb niks te doen. Dan kun je meteen een reactie krijgen. Maar grappig dat er schot in het topic komt en mensen bekijken duidelijk wel de advertentie op Funda.. doel bereikt :D :') _O-

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:41

Na heeeeeeel lang twijfelen en discussie hebben we deze "detailfoto" ertussen gezet......

Afbeelding

Hebben daar voor gekozen omdat íedereen die ons huis kwam bekijken na de verbouwing daar over begon en er lyrisch over was (op maat gemaakte spiegel waar de kraan "uit" komt).
Hebben er ook veel positieve reacties op gehad van kijkers.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:42

Ik ben alleen niet je doelgroep om je funda te bekijken geloof ik :)) :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:43

Even heel wat anders..... in je tekst staat dat de VVE bijdrage 83,- per maand is. In het overzicht onder het tabblad kenmerken staat 7,-.
Dat laatste lijkt me niet erg reeel als het een actieve VVE is, maar misschien even laten aanpassen?

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:44

Het eerste wat ik denk als ik die kraan zie, dat ik mijn fles glassex in de aanslag moet houden.
Leuk schilderij, Ikea? Meer jouw doelgroep zeker :') .

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:44

Ik voel me absoluut niet aangevallen :n
'Ons' (mijn vriend z'n) huis was binnen 4 dagen na het verschijnen op Funda verkocht.
Dus nee, sorry ik ben ook geen koper...

Maar ik zie gewoon een hoop mensen een soort 'blind' zijn voor hun eigen huis & foto's.
Maar als buitenstaander (potentiele kopers) zie je dan weer heel andere dingen.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:45

Jezus, het was op zich een gezellig topic hier, wat is dit voor raars :?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:46

_Noah schreef:
Het eerste wat ik denk als ik die kraan zie, dat ik mijn fles glassex in de aanslag moet houden.
Leuk schilderij, Ikea? Meer jouw doelgroep zeker :') .

Dat zijn details waar ik dan weer niet op zou letten bij het kopen van een huis..... dat schilderij gaat mee namelijk. Huis was een stuk duurder dan dat van jou dus wat dat betreft.......
Wat mij opvalt aan jouw huis is dat al het laminaat er verkeerd om in ligt (dwars ipv in de lengte) en ik dus alles zou moeten vervangen. Maar goed, dat zijn smaakgebonden dingen en daar moet je niet naar kijken bij een huis.

edit: jij ook geloof ik. Zie mooi tvmeubel. dressoir en salontafel van Ikea........ (Liatorp)
Laatst bijgewerkt door manzano op 25-07-12 14:50, in het totaal 2 keer bewerkt

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:48

7 euro is de opstal verzekering per maand via de VVE, die staat vast, de maandelijkse bijdrage staat in de omschrijving maar ik waarder je oplettendheid.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:51

[/quote]

Dat zijn details waar ik dan weer niet op zou letten bij het kopen van een huis..... dat schilderij gaat mee namelijk. Huis was een stuk duurder dan dat van jou dus wat dat betreft.......
[/quote]

Wat wil je hier mee zeggen, ik heb meer geld dan jou? :') Zeer kort door de bocht. Ik heb er bewust voor gekozen om het laminaat zo te leggen omdat de woon- en slaapkamer dan breder lijkt.
Nog meer opmerkingen? Kom maar door hoor, nu we toch 4 tegen 1 zijn.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:51

_Noah houden we het wel gezellig??
Wij gunnen het je alleen maar zo snel mogelijk je huis te verkopen en zoals al eerder gezegd: Als jij blij bent met je foto's dan is dat toch goed? Nu reageer je een beetje "als in je wiek geschoten" en volgens mij is dat nergens voor nodig :=

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 14:52

Nee, dat mijn koper meer geld moet betalen dan jouw koper :')