MarjanB schreef:Oh man, hele nacht wakker geweest... allemaal ideeën in m’n hoofd
Hahaha, erg herkenbaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HappyBuddha schreef:Hoi! Wij hebben een tijdje geleden op een huis geboden maar zijn het nu geworden. Nu is het inmiddels al 8 weken later maar is er nog niks aan het huis gebeurd (aantal weken ook al niemand binnen geweest) en staat het huis nog steeds op funda als onder voorbehoud verkocht. Zou het zin hebben om er eens achter aan te bellen? Of is dit gebruikelijkb
Fitzroy schreef:Niet geworden bedoel je denk ik? Verkocht onder voorbehoud kan heel goed, de financieringstermijn kan nog niet afgelopen zijn.
HappyBuddha schreef:Sorry, wij zijn het toen inderdaad niet geworden. Het huis is vlak bij ons, dus we kunnen zien dat er later niemand meer binnen is geweest (deuren staan nog precies op dezelfde manier open, rolluiken op dezelfde manier etc.). Dus daarom dat we ons afvroegen of het zin heeft om een belletje te wagen
Fitzroy schreef:Ik ga woensdag weer een huis bezichtigen. Echt totaal wat anders dan ik nu heb. Ik ben heel benieuwd.
MarjanB schreef:Wij hadden een super leuke hypotheekadviseur en ze gaat nu op vakantie en nu voelen we ons verloren met haar vervangster... zo poedersuiker we hadden voor deze aanbieder gekozen ivm het fijne gevoel. En juist nu alles geregeld moet worden gaat ze op vakantie
MarjanB schreef:Wij hadden een super leuke hypotheekadviseur en ze gaat nu op vakantie en nu voelen we ons verloren met haar vervangster... zo poedersuiker we hadden voor deze aanbieder gekozen ivm het fijne gevoel. En juist nu alles geregeld moet worden gaat ze op vakantie