Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:18

Euroshopper is er gewoon nog... het heet alleen anders, maar de producten zijn er nog gewoon.
Althans ... de ES producten die ik kocht en nu als AH basic nog steeds koop zijn gewoon hetzelfde gebleven.

Hier verder weinig keuze... AH met goed assortiment of een jumbo met een beperkt assortiment. Beide een dorp verderop.
De spar in het dorp zelf is leuk voor nood(duur en superklein met heel beperkt assortiment)
Aldi en lidl moet ik weer een eind voor in de auto.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:29

De AH basic producten zijn toch behoorlijk aangepast heb ik gemerkt. De prijs, de inhoud, maar ook de recepten. Ik kocht altijd de euroshopper puffed wheat, maar die van ah basic was ineens heel erg droog en smakeloos. Ik zag vorige week dat ze hem nu helemaal uit het assortiment hebben gehaald bij ons.
En de pastasaus, die vond ik ook ineens niet lekker meer, zat een heel vies kruid doorheen :=
De feta/witte kaas kocht ik ook regelmatig, maar die kreeg een heel vreemde, plakkerige structuur..
En de blokken oude kaas verkopen ze helemaal niet meer.
De droge pasta (fusili en macaroni) is gewoon een stuk minder geworden, maar smaakt hetzelfde. Die koop ik dan wel nog regelmatig.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:48

Nieuwe acties van de cashback

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 14:08

Sonja_vR schreef:
Bij het zelfscan gebeuren worden bonusaanbiedingen pas bij de kassa's verrekend (gewone en persoonlijke)

De gewone bonusaanbiedingen worden altijd wel verrekend bij mij, dan hoor je ook altijd zo'n leuk geluidje :+ Maar bij de persoonlijke was dit dus niet.. Nouja, ik probeer het wel een keertje en anders even richting servicebalie idd.

LizMD schreef:
Ik krijg wel iedere week een mail met 2 eigen bonus aanbiedingen adhv wat ik vaak koop.

Ik krijg de laatste tijd telkens 4 aanbiedingen per week. Misschien dat ik vaker bij de ah kom ofzo?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 20:42

Bijna alle scoupy producten kunnen vinden :D alleen vervolgens krijg ik zo'n mega lange bon die natuurlijk nooit op de foto paste... Dus even kijken of ze mijn mega afstands foto goedkeuren :P

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 20:46

Ik kreeg net mail van Lekker in het leven dat ik swiffer mag gaan testen. Iets waar ik al een tijd nieuwsgierig naar ben maar vanwege de kosten nog niet had aangeschaft. Ben heel erg benieuwd of het gaat bevallen. Is wel het ultieme bezuinigen om het gratis te mogen proberen.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 20:57

helaas mocht ik dit keer niet

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:00

Sonja_vR schreef:
Gratis dingen zijn idd zeldzaam, maar wel veel persoonlijke bonusdingen. Ik heb die van mijn moeder en die van mij ook aan elkaar gekoppeld zodat we van elkaars persoonlijke bonusaanbiedingen gebruik kunnen maken

Kan dat? Dat wist ik niet! Doe je dat via de site?

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:08

Over lekker in t leven gesproken, hier al heel lang geen boekje meer ontvangen met kortingsbonnen ed

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:11

Tivall heeft komende oktober geld terug actie (op 1 product p.p). Is uitsluitend bij de AH verkrijgbaar, maar toch interessant voor de vegetarische mensen onder ons!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:14

Ik heb alleen de menthos gevonden bij de Dirk. Van de week even bij de AH gluren.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:15

DebGizmo schreef:
Over lekker in t leven gesproken, hier al heel lang geen boekje meer ontvangen met kortingsbonnen ed

Hier jammer genoeg al een jaar niet meer ontvangen, terwijl de aanbiedingen nu veel beter schijnen te zijn dan een jaar geleden.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:16

Courses schreef:
Tivall heeft komende oktober geld terug actie (op 1 product p.p). Is uitsluitend bij de AH verkrijgbaar, maar toch interessant voor de vegetarische mensen onder ons!

Ik heb hem gisteren dus gekocht, omdat aan de buitenkant niets staat over oktober pas. Je kan hem nu ook nog niet op de site invullen (gisteren niet althans) erg vervelend. Hoop dat als het oktober is ik deze alsnog in kan vullen want anders voel ik me wel behoorlijk belazerd. Heb ze alleen gekocht vanwege de GTA.
Had hem hier nog niet vermeld omdat hij nog niet in te vullen was, niet omdat ik hem niet wilde delen hihi :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:30

Ja dat had ik net dus ook :+ Ik denk dat het in oktober pas kan inderdaad! :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 21:42

manonutjuh schreef:
Sonja_vR schreef:
Gratis dingen zijn idd zeldzaam, maar wel veel persoonlijke bonusdingen. Ik heb die van mijn moeder en die van mij ook aan elkaar gekoppeld zodat we van elkaars persoonlijke bonusaanbiedingen gebruik kunnen maken

Kan dat? Dat wist ik niet! Doe je dat via de site?

Via de ah site idd :j

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:25

Ik kon bij onze ah de nieuwe cashbacks niet vinden -O- Alleen de kruidenpasta's.. Toevallig had ik daar laatst ook naar gekeken en bedacht dat we die wel eens konden proberen, nu lekker gratis proberen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:38

Mijn AH is de hele week gesloten. Maar dan heb ik vanaf volgende week wel een winkel die de helft groter is geworden. Heel fijn, want dan past het oppervlak gewoon bij de omzet. Je kon goed merken dat die niet in verhouding was (lege schappen, onwijs druk, met bijvullen helft van de paden amper bereikbaar).

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:28

Ik heb alle Scoupy acties al binnen. De ene helft bij AH, de andere helft bij Hoogvliet.
Voor de Hoogvliet bezoekers, de toetjes van Kitkat, Smarties en Bros zijn t/m vandaag in de aanbieding voor een euro, dus als je hem vandaag nog haalt, heb je je toetje alsnog gratis ipv alleen een euro korting :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 15:39

Nja nu mag ik alweer wat gratis afhalen :+ Appie heeft er zin in

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 18:55

Ik heb al sinds het einde der tijde een bonuskaart en ik mag NOOIT iets gratis afhalen :+

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 19:29

Heb je het wel geactiveerd? Zo niet dan krijg je geen persoonlijke aanbiedingen.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 21:16

Ik had een vraagje over Scoupy. Ben er vandaag mee begonnen en heb de Radler, Shandy, Sultana en Smarties dessert gehaald. De Verkade en Mentos waren hier niet in de winkel. Maar daar gaat het niet om, vind het wel leuk om te doen trouwens :j
Mijn vraag was, hoe vaak komen er nieuwe producten? Is dat dagelijks of kan er zo een maand tussen zitten?
En je moet je interesses & winkels invullen, maakt dat uit wat je invult? Krijg je bijvoorbeeld alleen de producten te zien van de merken die je invult?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 21:36

Je krijgt alle producten te zien die ze aanbieden.

Denk dat het wisselt 1x per 2/3 maanden ofzo. Moet ze ook nog gaan halen allemaal.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 22:40

Mjetterd schreef:
Ik had een vraagje over Scoupy. Ben er vandaag mee begonnen en heb de Radler, Shandy, Sultana en Smarties dessert gehaald. De Verkade en Mentos waren hier niet in de winkel. Maar daar gaat het niet om, vind het wel leuk om te doen trouwens :j
Mijn vraag was, hoe vaak komen er nieuwe producten? Is dat dagelijks of kan er zo een maand tussen zitten?
En je moet je interesses & winkels invullen, maakt dat uit wat je invult? Krijg je bijvoorbeeld alleen de producten te zien van de merken die je invult?

Er zijn ook nog andere websites. Www.kortingisleuk.nl en www.gratis.nl

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 22:54

Als het dan toch over scoupy gaat moet ik me ook maar even bekend maken als meelezer denk ik :D
Weet iemand hoe het zit met scoupy wat betreft meerdere personen op 1 adres? Zou mijn vriend ook een account aan kunnen maken om op die manier aantrekkelijke producten dubbel te kunnen halen? Kon het eigenlijk nergens vinden. :=