Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sonja_vR schreef:Bij het zelfscan gebeuren worden bonusaanbiedingen pas bij de kassa's verrekend (gewone en persoonlijke)
LizMD schreef:Ik krijg wel iedere week een mail met 2 eigen bonus aanbiedingen adhv wat ik vaak koop.
Courses schreef:Tivall heeft komende oktober geld terug actie (op 1 product p.p). Is uitsluitend bij de AH verkrijgbaar, maar toch interessant voor de vegetarische mensen onder ons!
manonutjuh schreef:Sonja_vR schreef:Gratis dingen zijn idd zeldzaam, maar wel veel persoonlijke bonusdingen. Ik heb die van mijn moeder en die van mij ook aan elkaar gekoppeld zodat we van elkaars persoonlijke bonusaanbiedingen gebruik kunnen maken
Kan dat? Dat wist ik niet! Doe je dat via de site?
Mjetterd schreef:Ik had een vraagje over Scoupy. Ben er vandaag mee begonnen en heb de Radler, Shandy, Sultana en Smarties dessert gehaald. De Verkade en Mentos waren hier niet in de winkel. Maar daar gaat het niet om, vind het wel leuk om te doen trouwens
Mijn vraag was, hoe vaak komen er nieuwe producten? Is dat dagelijks of kan er zo een maand tussen zitten?
En je moet je interesses & winkels invullen, maakt dat uit wat je invult? Krijg je bijvoorbeeld alleen de producten te zien van de merken die je invult?