Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banyu schreef:Iemand die doet deze weg, iemand die mij kan helpen om vanuit hier kan kan zien of dit een goede is?
"Apple MacBook Air (Retina, 13-inch, 2020) 8GB 256GB SSD"
Te koop aangeboden een zo goed al nieuwe Apple MacBook Air (spacegrijs).
De macbook is zeer weinig gebruikt alleen maar voor het schrijven van een verslag i.v.m. een project.
Hij is technisch en uiterlijk in nieuwe staat, geen enkel krassen o.i.d., de macbook is echter exact als nieuw.
De specificaties van de MacBook Air zijn o.a.:
- Scherm: 13-inch Retina
- Processor: 1,1 GHz Dual-Core Intel Core i3
- Geheugen: 8 GB 3733 MHz LPDDR4X
- Opslag: 256 GB Flash-opslag
- Batterij LaadCycli: 26
- Besturingssysteem: macOS Monterey
De reden van verkoop is dat hij nu overbodig is geworden door het einde van het project..
De macbook is al voorzien van een schone installatie macOS Monterey en kan direct opgehaald worden.
De vraagprijs is laag en vast!
Liefst zoek ik een rosé goude macbook, maar schijnt lastig te zijn, kom alleen maar zilver grijs en goud tegen?
8nnemiek schreef:Die heeft achter een camera en voor een cameraMet één camera bedoelen ze dat ie er aan de achterkant maar eentje heeft, omdat de nieuwere modellen er twee (of zelfs drie?) hebben.
Mijn moeder heeft de SE 2020. Ik vond hem zelf wat te groot en hou niet zo van de afgeronde randen, maar verder is het een prima telefoon.
8nnemiek schreef:Persoonlijk zou ik geen Mac met Intel meer kopen. Alle software gaat over op de M1 processoren, en die M1 Macs zijn zo veel sneller en efficiënter. Of de prijs moet echt goed zijn.
8GB geheugen is wel erg weinig ook. Leuk om verslagen te typen inderdaad, en wat internetten. Maar met foto's bewerken zal die het al lastig krijgen.
Wat de kleur betreft: zoek eens op 'goud/gold' ipv rose gold. Dan krijg je meer hits. Ik zie er zo al een stuk of 5 met M1 chip op marktplaats. Zo heet de kleur nl officieel, maar het ziet er uit als rose gold.
baudyh schreef:baudyh schreef:Hier net de iPhone 13 pro 128 besteld. Wilde eerst op de 14 wachten maar mijn huidige telefoon is de batterij niet meer zo goed. ( de 11 pro)
Ben benieuwd
Dat is snel. Hij is al binnen. Nog ff wachten op het hoesje en bescherm plaatje en dan ga ik ermee aan de slag.
Nu ook met E Sim.
8nnemiek schreef:Ik had ook het model uit 2016. Die heb ik toevallig een paar maanden geleden naar mijn vriend doorgeschoven. Hij wordt na dit jaar niet meer ondersteund inderdaad, al kan die prima nog een tijdje mee (als ie niet heeft gezwommen)
Als je iets zoekt dat qua afmetingen/design vergelijkbaar is dan zou ik naar de 12 mini of 13 mini kijken. Ik heb zelf de 12 mini gekocht, dat is echt een fijn dingIetsje hoger dan de oude SE, maar verder bijna hetzelfde, alleen is het daadwerkelijke scherm groter doordat de home knop er niet meer op zit. Maar hij past nog nét in al mijn broekzakken
8nnemiek schreef:Het is wel even wennen zonder home knop inderdaad. Ik heb hem in het begin ook gemist, maar nu vind ik het wel fijn. Alleen 's nachts is het vervelend, dan herkent ie je gezicht niet![]()
Die mini is inderdaad een stuk duurder, dus ik snap zeker dat je de SE 2020 hebt gekozen. Prima telefoon hoor! Daar kun je vast weer lang mee vooruitEn hij is waterdicht
Lugea schreef:Ik heb echt totáál geen verstand van laptops, telefoons, iPads en dergelijke, dus vandaar dat ik dit topic even binnen val. Ik wil graag een nieuwe laptop aan gaan schaffen (heb nu een HP Envy) en aangezien ik al jaren iPhones heb ben ik aan het overwegen voor een MacBook Air 2020 te gaan. Is dit een prima laptop voor iemand die weinig bijzonders met haar laptop doet? Ik gebruik eigenlijk alleen internet, Word en PowerPoint en kijk af en toe een serie, maar doe er verder geen spannende dingen mee zoals foto’s en/of video’s bewerken. Ik ben dus op zoek naar iets voor redelijk “standaard” gebruik.
De reden dat ik een paar jaar geleden voor een Windows laptop ging was omdat ik toen hoorde dat sommige mensen problemen ervaarden door het feit dat zij een Apple laptop hadden, bijvoorbeeld bij het versturen van bestanden. Weten jullie hoe dat tegenwoordig is?
Lugea schreef:Ik heb echt totáál geen verstand van laptops, telefoons, iPads en dergelijke, dus vandaar dat ik dit topic even binnen val. Ik wil graag een nieuwe laptop aan gaan schaffen (heb nu een HP Envy) en aangezien ik al jaren iPhones heb ben ik aan het overwegen voor een MacBook Air 2020 te gaan. Is dit een prima laptop voor iemand die weinig bijzonders met haar laptop doet? Ik gebruik eigenlijk alleen internet, Word en PowerPoint en kijk af en toe een serie, maar doe er verder geen spannende dingen mee zoals foto’s en/of video’s bewerken. Ik ben dus op zoek naar iets voor redelijk “standaard” gebruik.
De reden dat ik een paar jaar geleden voor een Windows laptop ging was omdat ik toen hoorde dat sommige mensen problemen ervaarden door het feit dat zij een Apple laptop hadden, bijvoorbeeld bij het versturen van bestanden. Weten jullie hoe dat tegenwoordig is?
xx_Irisje schreef:[code][/code]Lugea schreef:Ik heb echt totáál geen verstand van laptops, telefoons, iPads en dergelijke, dus vandaar dat ik dit topic even binnen val. Ik wil graag een nieuwe laptop aan gaan schaffen (heb nu een HP Envy) en aangezien ik al jaren iPhones heb ben ik aan het overwegen voor een MacBook Air 2020 te gaan. Is dit een prima laptop voor iemand die weinig bijzonders met haar laptop doet? Ik gebruik eigenlijk alleen internet, Word en PowerPoint en kijk af en toe een serie, maar doe er verder geen spannende dingen mee zoals foto’s en/of video’s bewerken. Ik ben dus op zoek naar iets voor redelijk “standaard” gebruik.
Ik lees toevallig mee en ben ook zo’n standaard gebruiker.
Nu zag ik ook gerefurbisde MacBooks online staan, waar moet ik op letten als ik zoiets wil?