Ik zou dan wel weer gekleurde kussen nemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sunshine schreef:Ik heb inderdaad ook nagedacht over een kleed bij de bank... maar ik heb twee honden die behoorlijk verharen en beide soms echt smeerkezen kunnen zijn ( hallo modder aan de voetjes ).
Het leek mij dus heel veel werk om zo'n kleed netjes en haarvrij te houden.
sunshine schreef:Bedankt !! Ik dacht dat er juist meer kleur in zou moeten omdat het anders saai zou worden.
Nu vind ik het helemaal niet saai, maar kon me zomaar voorstellen dat andere mensen deze tinten saai vinden![]()
Ik heb inderdaad ook nagedacht over een kleed bij de bank... maar ik heb twee honden die behoorlijk verharen en beide soms echt smeerkezen kunnen zijn ( hallo modder aan de voetjes ).
De kast bij de eettafel is ook nog een project.
Die hebben wij zo gekocht, maar die mensen hebben het krijtverf niet goed aangebracht.
Een keer er tegen aan stoten en het valt eraf helaas. Ook de scharnieren zijn niet echt goed meer... dus die willen we nog gaan doen.
Ik dacht er eigenlijk over om deze kast wit te maken? Hij is nu grijs achtig
sunshine schreef:Thanks! Pastelkleuren heb ik even voor gekeken, ziet er wel heel tof uit!
Buitenkleed is een goeie, ik denk dat een kleed een nog warmere uitstraling geeft.
https://www.volero.nl/buitenkleed-lotus-pastel.html
Dit vind ik persoonlijk wel mooi !
BeFunny schreef:@Sunshine. Ik vind het belangrijk me thuis te voelen in een huis. En dat is voor iedereen anders. Als jij kleur erbij wil dan moet je dat doen en als je het nu juist prettig vind dan juist zo laten.
sunshine schreef:Bedankt !! Ik dacht dat er juist meer kleur in zou moeten omdat het anders saai zou worden.
Nu vind ik het helemaal niet saai, maar kon me zomaar voorstellen dat andere mensen deze tinten saai vinden![]()
Ik heb inderdaad ook nagedacht over een kleed bij de bank... maar ik heb twee honden die behoorlijk verharen en beide soms echt smeerkezen kunnen zijn ( hallo modder aan de voetjes ).
De kast bij de eettafel is ook nog een project.
Die hebben wij zo gekocht, maar die mensen hebben het krijtverf niet goed aangebracht.
Een keer er tegen aan stoten en het valt eraf helaas. Ook de scharnieren zijn niet echt goed meer... dus die willen we nog gaan doen.
Ik dacht er eigenlijk over om deze kast wit te maken? Hij is nu grijs achtig