Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loeky01 schreef:Ik wil me hier ook graag melden, nu mijn actieve zoektocht toch echt gaat beginnen. We hebben gisteren een bod uitgebracht op een woning, 35k overgeboden op de vraagprijs en zelf nog ruim overboden.. Erg teleurstellend en vermoeiend. Want het huis was al aardig aan de prijs voor wat je krijgt. Helaas krijgen wij veel mensen van boven de rivieren die meer te besteden hebben. Ook zijn mijn vriend en ik op zoek naar ons eerste koophuis, dus geen overwaarde uit een vorige woning helaas.
Hopelijk hier tips en trics om mee te lezen en jullie succeservaringen te lezen.
Fitzroy schreef:Gefeliciteerd, chawi! (Is je huis ineens 12 jaar ouder geworden)
Nu Marjan nog!
MarjanB schreef:Chawi schreef:Ons bod is geaccepteerd!!!![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd!
Ik denk dat wij gewoon nog ff in spanning zitten. T is een familie besluit (ouderlijk huis) dus tja...
Fitzroy schreef:Toch hoor je dat volgens mij niet zoveel toch, dat een taxateur lager uitkomt dan ervoor betaald is.
idinn schreef:Vaak zat hoor met dat absurde overbieden. De bank heeft geen gat in z'n hand.. ze gaan echt niet zomaar een huis taxeren op het bedrag wat ervoor geboden is, omdat dat voor de koper goed uitkomt..
mavantos schreef:Onze woning is €11.000,- boven de koopsom getaxeerd. Na de verbouwing stijgt de waarde ten opzichte van de koopsom met bijna een ton.