Is het een rechte of met bochten? En in welke zin niet mooi egaal?
BeFunny
Geplaatst: 13-06-20 12:10
Ondertussen is de electricien en loodgieter klaar in keukendeel. Dus zijn we hier begonnen. Bij de paal komt een nis en onder het nieuwe raampje (dit was een betegelde muur zonder raam) Maar goed hier komt een extra bar blad. En dan een barblad op het eiland. Dan krijg je een beter beeld.
Het raampje staat nu wel open
De aansluitingen zaten in de betegelde muur. Dus moesten we leidingwerk enzo onder de vloer maken om de apparaten in eiland aan te sluiten. We hadden nog nieuwe tegels dus daar hebben we gewoon een stuk uitgehaald en een gat gemaakt en is nu weer dicht. Alleen de tegels moeten er nog op. Maar ja twee doerakjes hier dan krijg je dit
Niks dat heeft de vorrige eigenaar gewoon betegeld. Een schuine muur. Dit huis is een bijzonder object met wat heel bijzondere ruimtes. En niet alles is laten we zeggen standaard maar het heeft enorm veel ruimte en gaan niet alles helemaal verbouwen dus de trap wordt dusdanig opgeknapt dat het anders toont. Maar die schuine muur blijft lol.
BeFunny
Geplaatst: 13-06-20 14:14
Zo hebben we één hoog een heel lang gangenstelsel met 3 bochten. Heel deze verdieping komt pvc. Behalve de badkamer en wc s.
karijn
Nee we hebben heel wat vreemde ruimtes. Maar het is ook een groot pand (industrieel) dus we doen de ruimtes die veel gaan gebruiken voor de verhuizing. De rest als we er zitten
Voor mij is het vooral de omgeving (ik was eigenlijk niet weg van het huis) hebben er ook lang over gedaan voor we echt tot koop over zijn gegaan. Heeft twee jaar nog te koop gestaan sinds onze eerste bezichtiging. Zaten erg veel haken en ogen aan. Dus dat was niet iets om zomaar even te beslissen. Maar nu ik er vaker ben ivm de werkzaamheden en steeds meer eigen wordt begin ik er wel wat in te zien.
karijn
Ik ben dan echt benieuwd wat het voor pand is dan, BeFunny?
BeFunny
Geplaatst: 14-06-20 12:15
karijn schreef:
Ik ben dan echt benieuwd wat het voor pand is dan, BeFunny?
Het is een industrieel pand op de rand van een industrie terrein met o.a loods en grote bovenruimte naast de ruimte met de hallen nog het is dus vooral groot. En ons huis nu is knus en dat is gewoon wel wennen. Ik kan verder niet alles op een openbaar forum kwakken maar dat is het wel zeg maar.
sunshine
Geplaatst: 15-06-20 11:10
Bijzonder die trap hihi, ik dacht ook eventjes dat die plat lag Ik hou overigens wel van bijzondere en aparte huizen
Hier ben ik ons huisje ook steeds meer aankleding aan het geven. Ik hou overigens niet echt van kleur en dat is te zien de bank is pas " nieuw " en daar zou ik wel wat kleurrijke kussentjes op willen, die moet ik nog gaan scoren! Wat zou daar mooi bij passen? De bank is van geperst leder en heeft de kleur Taupe.
Binnenkomst vanuit onze hal
Het woongedeelte. Wij hebben alleen rolgordijnen en dat vinden we helemaal prima. Ons huisje is niet vanaf te straat te zien dus er kan ook niemand binnen kijken verder. De rolgordijnen staan dus ook heel vaak dag en nacht open
Boven de hamsterbak wil ik nog wandplankjes van stoer hout. En onderin bij de hamsterbak wil ik nog een mand onder hebben staan. En ik zie dat het bureau wat naar links mag die stond eerst goed in combinatie met onze oude bank maar nu niet meer.
En deze poster komt uit de familiekoffer van mijn vriend. Die hangt aan de wand in de keuken ( de keuken is niet erg groot, die wordt nog een keer aangepakt ) Voor degene die willen weten hoe het huis eruit ziet https://www.funda.nl/koop/verkocht/reus ... olderke-2/ we wonen hier nu nog geen jaar maar zijn helemaal verliefd er op !
De keuken & de badkamer worden nog onder handen genomen, die willen we anders !