Oeh, die Philodendron is inderdaad gaaf _Karlijn

Mijn Alocasia Melo is binnen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Karlijn schreef:Ik heb mijn stekjesbox binnen van stekjesbox.nl maar vind het maar mwa...
De philodendron mottled mojito is wel![]()
[ [url=m/yaFasc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar aan niet alle planten zitten wortels of überhaupt nodes? Of gewoon al zichtbaar ingedroogde afknipplek. En sommige bladeren zien er gewoon niet uit, of zaten onder kattenharen etc.
[ [url=m/8JCHte.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus zou daar niet nog een keer bestellen. Ga dr nog wel een mailtje achteraan gooien denk ik.
LinSa schreef:Ah wat balen xPabloBokt, je hebt ook speciale spray daarvoor. Bij mij heeft dat de plant helaas niet gered.
Ik ben echt wel een beetje verdrietig. Spotte bij een andere plant toch weer tripsheb er echt de pest in zo.
_Siri schreef:_Karlijn schreef:Ik heb mijn stekjesbox binnen van stekjesbox.nl maar vind het maar mwa...
Maar aan niet alle planten zitten wortels of überhaupt nodes? Of gewoon al zichtbaar ingedroogde afknipplek. En sommige bladeren zien er gewoon niet uit, of zaten onder kattenharen etc.
Dus zou daar niet nog een keer bestellen. Ga dr nog wel een mailtje achteraan gooien denk ik.
Syngonium mottled mojito denk ik?
Volgens mij is ongeworteld wel normaal. Maar zonder nodes is gek. Of zijn het bladstekjes dan? Welke stekjes heb je? Onder de kattenharen zou ik ook niet blij mee zijn nee..
_Karlijn schreef:_Siri"
[quote="_Karlijn schreef:Ik heb mijn stekjesbox binnen van stekjesbox.nl maar vind het maar mwa...
Syngonium mottled mojito denk ik?
Volgens mij is ongeworteld wel normaal. Maar zonder nodes is gek. Of zijn het bladstekjes dan? Welke stekjes heb je? Onder de kattenharen zou ik ook niet blij mee zijn nee..
Amber_anne schreef:Ik zit er ook aan te denken om wat planten naar buiten te doen maar ben toch bang voor beestjes. Hebben jullie daar geen last van?