Oeh, die Philodendron is inderdaad gaaf _Karlijn
Zou over de rest zeker mailen, ziet er zo op de foto niet netjes uit nee.Mijn Alocasia Melo is binnen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

heb er echt de pest in zo. _Karlijn schreef:Ik heb mijn stekjesbox binnen van stekjesbox.nl maar vind het maar mwa...
De philodendron mottled mojito is wel![]()
[ [url=m/yaFasc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar aan niet alle planten zitten wortels of überhaupt nodes? Of gewoon al zichtbaar ingedroogde afknipplek. En sommige bladeren zien er gewoon niet uit, of zaten onder kattenharen etc.
[ [url=m/8JCHte.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus zou daar niet nog een keer bestellen. Ga dr nog wel een mailtje achteraan gooien denk ik.
LinSa schreef:Ah wat balen xPabloBokt, je hebt ook speciale spray daarvoor. Bij mij heeft dat de plant helaas niet gered.
Ik ben echt wel een beetje verdrietig. Spotte bij een andere plant toch weer tripsheb er echt de pest in zo.

_Siri schreef:_Karlijn schreef:Ik heb mijn stekjesbox binnen van stekjesbox.nl maar vind het maar mwa...
Maar aan niet alle planten zitten wortels of überhaupt nodes? Of gewoon al zichtbaar ingedroogde afknipplek. En sommige bladeren zien er gewoon niet uit, of zaten onder kattenharen etc.
Dus zou daar niet nog een keer bestellen. Ga dr nog wel een mailtje achteraan gooien denk ik.
Syngonium mottled mojito denk ik?
Volgens mij is ongeworteld wel normaal. Maar zonder nodes is gek. Of zijn het bladstekjes dan? Welke stekjes heb je? Onder de kattenharen zou ik ook niet blij mee zijn nee..
ze heeft tetuggrmaild dat de groeipunten nog komen. Bij afgeknipte stekjes. Volgens mij is dat een beetje onzin?
, philo happy leaf, syngonium neon robusta, een siernetel, philo karstenianum, tradescantia yellow hill, maranta fascinator, de syngonium mottled mojito....
ik heb 24 planten op mn kamer staan. _Karlijn schreef:_Siri"
[quote="_Karlijn schreef:Ik heb mijn stekjesbox binnen van stekjesbox.nl maar vind het maar mwa...
Syngonium mottled mojito denk ik?
Volgens mij is ongeworteld wel normaal. Maar zonder nodes is gek. Of zijn het bladstekjes dan? Welke stekjes heb je? Onder de kattenharen zou ik ook niet blij mee zijn nee..
ze heeft tetuggrmaild dat de groeipunten nog komen. Bij afgeknipte stekjes. Volgens mij is dat een beetje onzin?
, philo happy leaf, syngonium neon robusta, een siernetel, philo karstenianum, tradescantia yellow hill, maranta fascinator, de syngonium mottled mojito....Amber_anne schreef:Ik zit er ook aan te denken om wat planten naar buiten te doen maar ben toch bang voor beestjes. Hebben jullie daar geen last van?

Duurde even voordat ik het durfde. Nu maar hopen dat ze het overleven.

Epipremnum aureum en Philodendron pedatum als ik het goed heb. Als de pedatum goed aanslaat, ga ik m'n squamiferum ook op die manier snoeien en opnieuw planten want die wordt me wat te wild.

Dan reken ik de gewortelde stekken in aarde ook mee. Verder heb ik ook nog een aantal stekken op water staan om te wortelen.