Jolynne: De keukentegels zou ik inderdaad ook verven om wat meer rust te creëren.
Van die fotowand van Patrice zou ik echt hysterisch worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:@cer: ik vrees dat je het niet tegenhoudt, je zult er toch aan moeten geloven... moeder natuur etc...
MoniqueT schreef:Tja, ik vind de gordijnen erg hard en zou het zelf combineren met een warme kleur. Kwestie van smaak, denk ik. De groentint die al voorbij kwam vond ik erg hard in dit interieur.
Jolynne schreef:De eetset zal dan ook de deur uitgaan, maar helaas hebben we geen ezel die geld mest
We zouden in de toekomst graag iets in deze aard willen kopen:
https://www.lowikmeubelen.nl/product/ar ... l-xx-poot/
Vergeet ook niet dat we verder moeten opbouwen op wat iemand heeft gemaakt/gekozen, wat moeilijker is dan gelijk je eigen ding doen en fantasie laten uitleven. Over de tegels zijn we er nog niet aan uit. Herverven word in ieder geval niet meer gedaan, zie ook niet in waarom..het is al van lichtbruin naar heel lichtgeel/wit gegaan.
MoniqueT schreef:Kosje, ik heb heel brutaal je foto gebruikt. Ik krijg een goed gevoel bij deze warme en rustige tinten.
[ [url=m/gLIK7r.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xuBdSS.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lp5p55.png]Afbeelding[/url] ]
MoniqueT schreef:Patrice, ik heb nog eens goed naar jouw foto’s gekeken, ik denk dat mooie gordijnen heel veel verschil kunnen maken. Ik heb zelf pas gordijnen gekocht bij Voordeelgordijnen.nl en vooraf diverse staaltjes laten komen. Ik ben er echt superblij mee.
We hebben een gordijn in een wat linnenachtige structuur wat kleur en warmte uitstraalt.
[ [url=m/z076Do.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/omLjDW.jpg]Afbeelding[/url] ]
MoniqueT schreef:Kosje, ik heb heel brutaal je foto gebruikt. Ik krijg een goed gevoel bij deze warme en rustige tinten.
[ [url=m/gLIK7r.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xuBdSS.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lp5p55.png]Afbeelding[/url] ]