afgelopen donderdag ook vier kijkers gehad, je zou toch denken dat de koper er dan bij zou zitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mjetterd schreef:Alja schreef:hier zouden er vanmorgen weer twee kijkers komen, ben benieuwd hoe het gaat verlopen..
afgelopen donderdag ook vier kijkers gehad, je zou toch denken dat de koper er dan bij zou zitten
Spannend! Nog gehoord van de makelaar wat de kijkers van donderdag er van vonden?
djuulsie schreef:Je kan altijd in je voorwaarden opnemen dat je een bouwkundige keuring wil laten doen en dat daar niet met dan x bedrag uit mag komen. Zo'n keuring kost rond de 350-400 dacht ik.
djuulsie schreef:Wat adviseert de makelaar dan? EEn funderingsexpert laten komen? En die kosten met x bedrag opnemen in je voorwaarden?
Ik zou wel eerst willen weten waar ik aan toe was.
Mjetterd schreef:Wij zijn gisteren bij een huis wezen kijken en zijn erg enthousiast. Wel echt een klushuis, maar daar staan we wel voor open. Enige minpunt, waarover wij nu heel erg twijfelen wat we er mee moeten doen, is dat er scheuren in het huis zitten.
Voornamelijk in de bijkeuken, die op een andere fundering staat dan de rest van het huis. En aan de voorkant, volgens de bewoners komt dat nadat de buren een rijbak hadden aangelegd en de vrachtwagens veel langs het huis waren gereden.
Meer mensen die hier te maken mee hebben gehad en wat hebben jullie hiermee gedaan?
Wanneer jullie een constructeur hebben laten komen, wat waren de kosten hiervan?