Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PSvanLot schreef:O dat is wel echt heel erg matig van zo'n bedrijf. Wat hadden zij als reden dat ze 8 op de vacature zetten en 24 willen?
PSvanLot schreef:Ja dat wisselgeld sparen vind ik echt ideaal Luxor! Vorige maand onbewust €65,90 gespaard en nu ook alweer bijna €40.
Alja schreef:PSvanLot schreef:Ja dat wisselgeld sparen vind ik echt ideaal Luxor! Vorige maand onbewust €65,90 gespaard en nu ook alweer bijna €40.
Ik word gek van zulke bedragen op mijn spaarrekening.
Ik boek over per 100 of 500 euro
Liefst nog 1000
Ook als ik rente krijg van een paar euro haal ik het eraf, vind zulke bedragen zo vreemd
Varekaj schreef:Ik zit op 30-40min rijden (15km maar lastige route) en dat is tegelijk zowat het dichtste bij waar de accommodatie goed is voor zowel ruiter als paard. Kost best geld, maar zoals ik al zei, de gemoedsrust is het meer dan waard.
Bij koliek of bevalling gaat je paard in een box met cameratoezicht, checken ze ieder uur/om het uur, gaan eruit om te laten stappen of voor DA, ook tijdens de nachten. Heb je paard met wondzorg, helpen ze mee. Ga je op vakantie pakken ze alles over behalve rijden/longeren zonder extra kosten. En ook op vlak van weide beheer hebben ze altijd wel tips and tricks, zodat je je eigen weiland goed kan houden.
Spaarzaam zijn op mezelf is ook iets wat ik heb geleerd tijdens de lockdown met covid. En gemoedsrust hoort daar absoluut bij.
Alja schreef:PSvanLot schreef:Ja dat wisselgeld sparen vind ik echt ideaal Luxor! Vorige maand onbewust €65,90 gespaard en nu ook alweer bijna €40.
Liefst nog 1000
Ook als ik rente krijg van een paar euro haal ik het eraf, vind zulke bedragen zo vreemd
Liefst nog 1000