Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pillow schreef:ingedebruijn schreef:Ik zag vandaag een online zoekopdracht van iemand die rond Drachten een vrijstaande woning zoekt met grond voor 2 paarden erbij. Geen klushuis. Budget.... 2 ton.
Dan denk ik dat je in deze tijd een beetje onrealistisch bezig bent.
Niet alleen in deze tijd. Dit was pakweg 5 jaar geleden ook niet gelukt. Dus niet een beetje maar heel erg onrealistisch.
Daihyo schreef:Ik volg dit topic al een tijdje, maar moet nu toch even reageren. 2 ton voor een vrijstaand huis? In welke wereld leven zij?
Ons appartement (maisonette) komt in de verkoop en dat wordt al voor 185.000 weg gezet
Okee dat is de zuid-oost Veluwe en niet Drachten. Maar kan me niet voorstellen dat daar de huizenprijzen nog zoveel lager liggen.
DanielleB schreef:Wij hebben in in Noardburgum een vrijstaand huis gekocht met 1150 m2 grond voor €237500. Geen €200.000, net wat meer dus. Was wel zomer 2019.
DanielleB schreef:Wij hebben in in Noardburgum een vrijstaand huis gekocht met 1150 m2 grond voor €237500. Geen €200.000, net wat meer dus. Was wel zomer 2019.
Relaxed schreef:DanielleB schreef:Wij hebben in in Noardburgum een vrijstaand huis gekocht met 1150 m2 grond voor €237500. Geen €200.000, net wat meer dus. Was wel zomer 2019.
Detail, want dit was nog net voor de enorme stijgingenT/m 2019 kon je hier in Zuid oost Drenthe en Groningen ook wel vrijstaande huizen met veel grond voor 200K vinden, maar nu echt niet meer
Emori schreef:Al gaan wij pas in maart verhuizen, ben al bezig met dingen uitzoeken en weggooien. Zie zo op tegen alles verhuizen
Succes wendy