Hier zijn de ramen op te zien:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SplashIsLief schreef:Ik schoot om 4 uur wakker met een idee voor de slaapkamer. Maar eenmaal in de plattegrond vond ik het toch niks
Nieuwe idee
[ [url=m/VKByUX.png]Afbeelding[/url] ]
Oorspronkelijk idee
[ [url=m/wRHEJG.png]Afbeelding[/url] ]
Zo zou ook kunnen, maar dan hebben we allebei 30 cm naast ons bed
[ [url=m/WJOOcd.png]Afbeelding[/url] ]
(Bed hebben we al, maar dressoir en nachtkastjes laten we door 2 ooms maken dus daarin zijn we nog flexibel)
Het oogt sowieso saai, maar er komt nog wel een kleur op de muur (en op het bed) en planten.
Jennyj01 schreef:Het nieuwe idee en dan het bed meer naar links?
SplashIsLief schreef:Welkom MallowLeuk bijna je nieuwe huis!
Bedankt allemaalJennyj01 schreef:Het nieuwe idee en dan het bed meer naar links?
[ [url=m/Cd3pbQ.png]Afbeelding[/url] ]
Hm, dat is ook wel leuk(dressoir kan ook tegen badkamermuur)
@zonnebloem Ik ben een beetje bang dat het dan een dump plek wordt voor klerenVandaar de voorkeur voor een grote plant.
@Lorette, eigenlijk alleen slapen. Maar een bed + 2 nachtkastjes vinden we te kaal. Vandaar dat we erover denken een mooi dressoir neer te zetten. (dat is de kast op de foto)
noviceh schreef:Denise_Storm schreef:Ik zou ook bij het oorspronkelijke idee blijven. Sochtends wakker worden, gordijnen open doen en lekker naar buiten kunnen kijken!
Als ik smorgens de gordijnen open doe, stap ik daarna niet meer mn bed in? Anyway, ik zou ook bij het eerste idee blijven
SplashIsLief schreef:Welkom MallowLeuk bijna je nieuwe huis!
Bedankt allemaalJennyj01 schreef:Het nieuwe idee en dan het bed meer naar links?
[ [url=m/Cd3pbQ.png]Afbeelding[/url] ]
Hm, dat is ook wel leuk(dressoir kan ook tegen badkamermuur)
@zonnebloem Ik ben een beetje bang dat het dan een dump plek wordt voor klerenVandaar de voorkeur voor een grote plant.
@Lorette, eigenlijk alleen slapen. Maar een bed + 2 nachtkastjes vinden we te kaal. Vandaar dat we erover denken een mooi dressoir neer te zetten. (dat is de kast op de foto)
noviceh schreef:Denise_Storm schreef:Ik zou ook bij het oorspronkelijke idee blijven. Sochtends wakker worden, gordijnen open doen en lekker naar buiten kunnen kijken!
Als ik smorgens de gordijnen open doe, stap ik daarna niet meer mn bed in? Anyway, ik zou ook bij het eerste idee blijven