Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniqueT schreef:Mijn iMac van 2011 begint nu af en toe tegen niet-werkende applicaties aan te lopen omdat mijn besturingssysteem niet up to date is.
8nnemiek schreef:MoniqueT schreef:Mijn iMac van 2011 begint nu af en toe tegen niet-werkende applicaties aan te lopen omdat mijn besturingssysteem niet up to date is.
Die van mij draait op High Sierra, die van jou ook gok ik? En hier heb ik inderdaad wat kleine problemen met Safari. Soms laadt ie een bepaalde website niet bijvoorbeeld. Op zich is dat makkelijk op te lossen door een andere browser te gebruiken.
cynthiar schreef:Ik zou doorsparen. Ik weet niet wat ze vragen voor die uit 2015? Maar die is dan toch al 7 jaar oud.
Met een nieuwe weet je zeker dat je er heel lang mee kan doen.
Memories schreef:Wat is je budget, de vp van deze MacBook en je gebruiksdoel?
Mijn MacBook uit 2014 doet het nog steeds leuk voor simpel internetten, films kijken, simpele spelletjes spelen etc. Qua snelheid is het ok maar niet fantastisch. Batterij is niet veel soeps meer. Als de batterij van de MacBook die je op het oog hebt nog nooit is vervangen zou ik er rekening mee houden dat je er geen urenlang intensief gebruik van kan maken zonder oplader in de buurt.
Het is simpelweg nooit te zeggen hoe lang een apparaat het nog volhoudt maar ik zou niet verwachten dat je er nog 5+ jaar plezier van hebt als je deze koopt. Je mag er vanuit gaan dat een dergelijke computer het 5-10 jaar naar behoren doet dus je zou met deze al een beetje in de ‘spannende’ leeftijd zitten.