Janine1990 schreef:Ik zie zo'n hangplek juist als een stukje extra sociale controle. Zo slecht is de jeugd niet hoor
Ik pik heel even dit zinnetje eruit hoor.
Qua inbraak kun je mss weinig verwachten, maar afgelopen vrijdagavond hebben ze hier een schuttingplank gejat.

Gewoon van de schutting afgetrokken en iets verderop in een tuin gedumpt.
's avonds rond 23u deed ik de achterdeur los zodat de kat en hond nog even in de tuin konden en was er niets aan de hand, iets na 1.30u haalde ik ze weer binnen (tussendoor lopen ze dan in en uit naar eigen wens) en viel me op dat het licht zo raar in de tuin viel.

Volgende morgen stond er een buurvrouw mét schuttingplank voor de deur; 'hoi, ik geloof dat jij deze kwijt bent'.
Ik hoop echt dat die lui een tik hebben gehad van het stroomdraad, een roestige schroef hebben beetgehad en nu een nasty infectie opgelopen hebben en dat ze onoplosbare jeuk op een nare plek krijgen.

En weet je, dat ze in een baldadige bui wat uitspoken á la, maar 1) blijf met je poten van andermans spullen af en 2) als je iets sloopt ofzo wees dan ook zo stoer om aan te bellen en de boel te vergoeden en/of repareren.