Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Tsja zit ook een beetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boden waren ook echt, tsja ik doe ze maar maar zal wel niks worden. Maar dan heb ik er echt alles aan gedaan weg te komen tot echt aller allerlaatste moment. En verder niet echt meer aan gedacht. Plannen gemaakt hoe verder in de tuin en huis enz. Snippers voor de tuin ga ik wel verder doen, heb al worteldoek en snippers liggen elders al klaar. Was bijna klaar met de tuin omgooien hier en onderhouds maken low budget.
En dan zou ik zo van 600m2 rondom waarvan 10 bij 20 achter naar 6 bij 6 achteren 6 bij 10 voor, achter alleen tegels voor grind en zand. Alles helemaal kaal. Maar is wel wat van te maken. Planten die ik gekocht had zijn gekocht met in achterhoofd verhuizen. Die kunnen mee inclusief de klimplanten tuinposters enz.
absque_dubio schreef:Mjetterd, ik heb echt geen flauw idee hoe snel zoiets gaat? Is voor het eerst dat ik (samen met vriendlief) een bod doe op een huis. Ons huis nu heeft hij gekocht. Ik heb er alleen echt geen geduld voor, zit nu al vol spanning te wachten.![]()
En jullie een bod uitbrengen, dat is ook echt mega spannend zeg! Wanneer krijgen jullie dan de uitslag?
absque_dubio schreef:Je had gelijk. Smiddags werden we eerst nog gebeld door de verkopende makelaar. Daarna heeft ze ons bod voorgelegd aan de verkoper. Zo is het vanmiddag een aantal keer heen en weer gegaan. En ons derde bod is geaccepteerd, onder voorbehoud. Nu gaan de spannende weken beginnen. Maar we zijn voorzichtig positief.