Bedankt voor de adviezen. Ik heB de wedstrijd afgemeld. Heb zojuist nog gekeken maar op het erf is het nog erg glad. Mocht meneer al niet willen laden met ijzers heb ik al een groot probleem. Nee we gaan het niet opzoeken.. Wedstrijden genoeg inderdaad.
Grijs buiten, nog restjes sneeuw hier en daar. Zo glad als het gister was dat is nu weg. Alleen de sneeuw plakken zijn wat glibberig. Saai weer vandaag.
Maar volgende week sneeuw, zou er dan voldoende vallen om te skieen hier? Zou leuk zijn,
Leuk. Maar ze hadden het afgelopen weekend ook allemaal beloftes gedaan die niet zijn uitgekomen... Ik houd me dus even in, stiekem in de hoop dat het waarheid wordt!
petraaken
Hier net als gisteren vieze natte mist. Echt een dag waarop je geen zin hebt om buiten te komen. Heb ik gisteren dan ook niet gedaan. s'morgens mijn merries gevoerd en geborsteld. s'middags ze op de wei gegooid en mijn stallen gedaan. Voor de rest bankhang dag.
Hier is het nu nog wel wat mistig, maar niet heel erg. Het was vanmorgen niet koud. Eigenlijk wel lekker, windstil en rustig weer.
dravergekkie
Geplaatst: 09-01-17 12:24
Zou de ochtend nog droog zijn hooguit wat spetters..
Zeikt toch afentoe aardig..
gohya
Geplaatst: 09-01-17 12:42
Agossie het word waarheid, dit keer komt er echt sneeuw en ijs. Heeft te maken met El Nino of zoiets. Grijs en wat mistig,niks aan die grijze bedoeling.
Voor blijft het "zien is geloven"... KNMI heeft het er nog niet over, maar wel dat het op langere termijn (dus na het weekend) kouder gaat worden. We zullen het zien...