Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nassie schreef:Ik vind z'n rendieren vacht en prachtig, maar of ik echt zoiets zou kopen. Denk dat ik bij het idee gruwel hoe het gebeurt is
Ik heb echt zn prachtige tafel gezien;
[ Afbeelding ]
Helaas hebben ze geen showroom om hem even te bekijken. En ik vind het net weer wat te prijzig om gewoon maar even aan te schaffen. Nu afgesproken met de meneer dat hij mij mailt als hij er eentje aan het maken isHet is alleen niet naast de deur.. Maar ach, moet er wat voor over hebben.
Mijn vriend wil graag een zes persoonstafel en ik een vierpersoons, omdat ik een zes echt te lang vind.
Nassie schreef:Voorlopig zijn we nog maar samen. Maar nodigen wel graag mensen uit
Ik woon in de hoekschewaard, onder Rotterdam.
Zou graag de namen van de winkels willen weten
Kentaro, ja het past wel. We hebben het uitgetekend op schaal en op de grond. Maar ik heb toch het idee dat het te massaal wordt voor onze woning en dat de zespersoonstafel voor fase twee is, het volgende huis. Alleen vriendlief krijg ik daar niet echt vanaf
hennieb schreef:Ja de vloer verfen is iets voor in de toekomst.. Dus dat gaat zeker gebeuren.. Alleen ja het moet wel even betaald worden haha... Ik heb geen idee wat zoiets kost..