Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anseltje

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 10:20

Mientjeuh schreef:
Kan je er misschien een foto van maken, van dat schermpje?
Mijn broer had ook zoiets met zijn iPod, maar die was finaal onherstelbaar dus ik hoop dat die van jou dat niet is...

Heb je die iPod al lang? Anders eens naar de helpdesk bellen?

Even mn telefoon pakken.
zo'n model; http://www.studentenvacature.nl/images/ipod-nano.jpg

Dit is de storing die die aangeeft.
Afbeelding

En dit 'm volledig, flits heeft veel weerkaatst, dus weinig te lezen.
http://i92.photobucket.com/albums/l26/s ... 081401.jpg

Even denken hoor, hoelang heb ik deze al..
juni 2006 denk ik..

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 10:42

En de herstelknop
Afbeelding
doet het niet?

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 10:49

Jullie hebben iTunes 7.1 of niet? Want ik heb namelijk niet van die balkjes boven mn lijst. Alleen die helemaal links bovenaan.
Afbeelding

Dus dan zit er denk ik niets anders op dan de nieuwe iTunes te downloaden??

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 10:56

7.7 zelfs.. ( en bij fouten is het sowieso wel een goed idee om te zorgen dat je de laatste software hebt Knipoog )

Dat 'schijf herstellen' ding van Vista moet je trouwens NIET doen. (is Vista die dwars ligt, ligt niet aan je iPod) - je kan die melding uitschakelen (weet even niet meer hoe maar is via google snel gevonden).

Edit - leuk muzieklijstje trouwens.. Beth Hart - Ain't that a woman ??? Die ken ik niet...?

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 11:34

Jaa heerlijke muziek staat erop, daarom baal ik er zo ontzettend van. Maar als je schijf doet herstellen, blijven de nummers er dan op??
Want dan ga ik nu even zoeken voor de nieuwste versie. Lachen

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 11:38

Als je herstelt gaat alles van je iPod AF, maar het blijft wel in iTunes staan, dus bij het syncen na herstellen (als het ding het weer doet) komt alles er weer netjes op Lachen (En anders heb ik 80%van de nummers wel Knipoog )

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:26

Mandy92 schreef:
Hoi

Een poosje geleden wou mijn Ipod zich niet meer aan de computer sluiten, ik kan hem aan het snoertje doen en dan in de computer.
Maar in Itunes komt mijn Ipod er niet in te staan Kan dus geen nieuwe liedjes erop zetten.

Aan de usb kast in mijn computer ligt het niet, want andere dingen sluiten wel aan.
stekkertje is ook niet kapot, want ik heb het met een andere geprobeert, en daar deed hij het ook niet mee.

Wat kan dit zijn? Ik baal er flink van!

Groetjes

Niemand die dit weet? Knipoog

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:27

Die vraag is al heel vaak gesteld en met een beetje zoeken kan je het antwoord wel vinden: iPod resetten (menuknop + witte knop ingedrukt houden tot je het Apple-logo op je scherm krijgt) en computer herstarten hoort te werken.

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:30

Mientjeuh schreef:
Die vraag is al heel vaak gesteld en met een beetje zoeken kan je het antwoord wel vinden: iPod resetten (menuknop + witte knop ingedrukt houden tot je het Apple-logo op je scherm krijgt) en computer herstarten hoort te werken.

Bedankt! hij doet het weer Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:48

Weet iemand hier hoe ik foto's/plaatjes van of naar mijn Ipod krijg? Nagelbijten / Gniffelen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 22:40

Naar:
Sluit je iPod aan, en klik je iPod aan in iTunes. Ga dan naar het tabblad 'Foto's', daar kun je mappen aanklikken en zo foto's op je iPod zetten. Van je iPod naar een computer kan niet, iPod is een gesloten systeem, dit heeft ook te maken met copyright van bijvoorbeeld nummers.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 09:30

Handig dit topic, ik heb ook even een vraagje:
Hoe zet je het volume van alle nummers op hetzelfde volume (via itunes dus)?
Het is mij een keer gelukt, maar kan het nu nergens meer vinden en schrik me altijd rot als er in eens een hard nummer in mijn oor knalt...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 10:52

Alle nummers selecteren, rechts klikken en "get info" selecteren, en dan moet je een keer alle tabbladen afgaan. Normaal zit er één tussen waar je zo'n schuifbalkje voor volume hebt, die moet je in het midden op 0% zetten. Soms staat die op 100% en da's inderdaad niet zo fijn Huilen van het lachen

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:15

Haha, dankje nee niet echt nee Huilen van het lachen
Heb t gevonden, super!

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:20

Bewerken, voorkeuren, en dan bij het tabbald Afspelen zit "geluidscontrole" - alle nummers op gelijk volume brengen

MioEnTia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 20:28

Ik weet niet of iemand het eerder heeft gevraagd hier. Maar bij mijn iPod is de map 'Onlangs toegevoegde nummers' weg. Weet iemand hoe ik die terug kan halen?

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 19:58

Hoe kan ik zien dat mijn ipod shuffle klaar is met opladen. Hij laad al meer dan 4 uur, maar er knipperd nog stees een oranje lichtje.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:03

furious schreef:
Hoe kan ik zien dat mijn ipod shuffle klaar is met opladen. Hij laad al meer dan 4 uur, maar er knipperd nog stees een oranje lichtje.

Rechts bovenaan in je schermpje waar dat kleine batterijtje staat. Als hij opgeladen is, staat er in het batterijtje een klein stekkertje. Als hij nog niet is opgeladen, een bliksem.

Dat knipperen is normaal, gewoon loskoppelen nadat je hem via iTunes of je harde schijf hebt uitgeworpen.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:07

Mientjeuh schreef:
furious schreef:

Rechts bovenaan in je schermpje waar dat kleine batterijtje staat. Als hij opgeladen is, staat er in het batterijtje een klein stekkertje. Als hij nog niet is opgeladen, een bliksem.

Dat knipperen is normaal, gewoon loskoppelen nadat je hem via iTunes of je harde schijf hebt uitgeworpen.

Ik heb geen schermpje. Dus die zie ik niet, maar ik zie nu dat ik naast de on/off knop nog een schuif knopje heb. Misschien dat het daar aan ligt.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:53

Oooh, ik had niet gezien dat het een shuffle was. Dan weet ik het niet, sorry!

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 10:43

Mijn ipod (video uit 2006) geeft precies dezelfde melding als de ipod van Anseltje. Als ik hem aan mijn pc koppel zegt hij alleen dat ik hem niet moet loskoppelen. Itunes herkent geen ipod en de ene keer dat hij dat wel deed heb ik mijn ipod hersteld maar is er niets veranderd. Hebben jullie een idee wat er aan de hand is of is hij echt definitief overleden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 23:46

Heeft iemand 'n stappenplan over hoe ik dvd's op m'n iPod classic krijg? Heb verschillende programma's geprobeerd, maar kom er niet uit...

xAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 19:31

Sinds begin Juni '08 heb ik een nieuwe iPod Nano 3e Generatie, daarvoor heb ik een jaar iPod Nano 2e Generatie gehad, als ik die aansloot op mijn cd-speler/usb, kon ik gewoon liedjes luisteren. Maar, nu zegt hij; loskoppelen toegestaan, en kan ik geen liedjes luisteren. Alleen maar loskoppelen. Iemand idee hoe dit kan? Of iemand dat ook heeft?

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 11:15

Hoi, ik heb ook een vraag. Heeft iemand hier toevallig (ervaring met) een ipod Dockingstation??

Ik heb er een, zo'n ronde moderne van UBL. Hij doet het meestal, prima en er komt een super geluid uit. Nu is er een paar dagen het probleem gekomen dat mijn ipod kennelijk niet goed vast zit (al ziet het er gewoon goed uit), en dat er dan een raar, lelijk geluid uit het dockingstation komt. Mijn ipod zakt volgens mij te ver naar achteren, want als ik er iets zwaars tegenaan zet doet hij het gelukkig wel. Soms zakt hij terug en dan moet ik het 'zware ding' weer goedzetten. Het gekke is dat dit van de ene op de andere dag begonnen is.

Wie weet hoe dit komt? Ik heb een wat ouder model ipod (ipod Mini) dus ik dacht dat hij misschien iets te zwaar was. Maar als ik de ipod Nano van mijn moeder erin zet gebeurt het ook.

Overigens is dit niet het eerste probleem wat ik met het Dockingstation heb. Toen ik hem +- een week had, deed hij het plotseling niet meer. Hij speelde de muziek alleen heel zacht af met veel ruis en op de knopjes en afstandsbediening reageerde hij niet meer. Ik heb ALLES nagekeken en de mogelijke oorzaken ervan in de gebr. aanwijzing opgezocht, maar alles leek in orde. Ouders, broer en vriendin hebben er ook tig keer naar gekeken, maar konden niets vinden. Mijn broer is ermee terug naar de winkel gegaan en daar deed hij het ineens wel Verward Eenmaal weer op mijn kamer deed hij het ook weer...

Dus nu: wie heeft er ervaring met zo'n ding en weet wat mijn probleem is? Ik ben er superblij mee, maar baal dat er steeds iets mee is. Terwijl het een simpel apparaat zou moeten zijn...
Alvast bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 19:05

Daaaaaaaah ik heb vandaag de nieuwe iPod Nano gekocht. Hij is veeet. Haha!