ja hoor, als er maar iets tussen de vloer en de meubels ligt. Ik heb klik pvc en juist gekocht omdat ze adverteerden dat het niet krasgevoelig was maar helaas, heb er al diverse inzitten ondanks viltjes en voorzichtigheid
Denk eraan dat je opgerolde matrassen 48(?) uur oid uitgerold in vorm moeten komen voor je er op kunt liggen. Dat je niet s avond vlak voor t slapen gaan je matras pas uitpakt.
Dat zei mijn vriendin ook al. We zetten het bed nu in elkaar. Ik slaap er morgenavond pas.
Muga
Geplaatst: 18-08-23 13:33
Bellatrix schreef:
Dat zei mijn vriendin ook al. We zetten het bed nu in elkaar. Ik slaap er morgenavond pas.
Hier dezelfde matrassen maar we sliepen er iets eerder op en gaat nog steeds goed....
Tot nu toe een stille meelezer maar ik geniet van je topic en jouw genieten van de ontwikkelingen op je nieuwe plekje. Heel veel woonplezier daar!!
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-23 17:13
Ik had zoveel hulp vandaag! We zijn echt opgeschoten! En mijn slaapkamer...hij is zo mooi!
De foto doet de kamer geen recht toe zie ik. En tzt ga ik een groter dekbed kopen. Hij moet mooi over het bed vallen en dat doet ie nu niet.
Woonkamer. De gordijnen worden nog ingekort.
Dan komt hier nog de bank voor. Dus bank, salontafel en dan het TV meubel.
De gang waar je binnenkomt. Daar ligt een mat. Komt nog een mooi drempeltje voor.
Hier mijn kledingkast:
En hier zie je alvast een paar van de stoelen. Tzt ga ik de stoelen wel vervangen maar voor nu voldoen ze prima.
Morgenochtend de bus inladen en als eerste de kattenkamer inrichten, dan ga ik de katten halen en opsluiten in hun kamer. Dan kunnen we verder de bus uitladen en dan weer inladen met troep, naar mijn oude huis rijden, daar de slaapkamer leegmaken en naar de stort....
Maar je moet het eigenlijk in het echt zien, ik ben er zo ontzettend blij, je wil het niet weten.
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 18-08-23 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Oh, dat is een goed, mand op zijn rug zetten en haar er dan in laten zakken. Dat ga ik proberen morgen. Hopelijk werkt dat. Het is maar eenmalig. Daarna hoop ik dat ze nooit meer naar de DA hoeft.
fjordjes
Geplaatst: 18-08-23 17:57
Echt heel mooi Marlies, kleuren passen ook goed bij elkaar. Vind je slaapkamer erg mooi!