De EU is de eigen-land-politiek maar dan x 28

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Tancreda4 schreef:Idd ook mijn idee. Nu hopen dat die corona versie 6.0 niet de kop op gaat steken, want als rijksoverheid werk ik weer als eerste verplicht thuis dan
Krijg je toch vergoeding voor?
rien10 schreef:Ik heb geen idee of het hier al besproken is: als je de energie rekening nu echt niet meer kan betalen, en dus ook niet zal betalen, gaat dan de reguliere incassoprocedure van start en wordt je uiteindelijk afgesloten? Dan zou toch niet mogen in deze situatie?
rien10 schreef:Stel, ik kan september niet betalen. Dan dus in oktober de rekening van oktober € 650,-- plus het termijn van september. € 65,--
Maar oktober kan ik ook niet betalen dus ook daar een betalingsregeling voor. Dan komt november: € 650,-- +€ 65,-- + € 65
Dit is niet te doen!
purny schreef:Elin_ schreef:Ik snap er ook nog weinig van. Ik heb een anwb dynamisch contract. Daar stond bij dat gas niet meer dan €3,00 mocht kosten, maar zie in de app gewoon afgelopen dagen kosten van €3.35 voor gas..
Dat is dan waarschijnlijk met nieuwe contracten.
Petpa schreef:Ik krijg net bericht van Vattenfall inzake de prijsstijgingen per 1 oktober.
1 m2 gas kost nu 1,47 euro.
Per 1 oktober wordt dit 2,02 euro per 1 m2.
Da's "gewoon" een prijsstijging van 38,19%.
De kachel gaat hier overdag op max 17 graden...
purny schreef:rien10 schreef:Ik heb geen idee of het hier al besproken is: als je de energie rekening nu echt niet meer kan betalen, en dus ook niet zal betalen, gaat dan de reguliere incassoprocedure van start en wordt je uiteindelijk afgesloten? Dan zou toch niet mogen in deze situatie?
Dan zou je de rekening gewoon in meerdere termijnen mogen betalen denk ik