Dus volgende keer extra-extra diep sowieso

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Strohalmpje schreef:Hoi MarliesR en anderen!
Stiekem lees ik al een tijdje mee. Erg leuk om al je vorderingen te lezen en te mogen leren van jullie ervaringen! Ik heb net ook een plek gekocht waar de paardjes straks aan huis kunnen staan, dus kan hier mooi alvast wat tips en ideeen opdoen!
Even een vraagje over de aanvraag van de vergunning die je voor de rijbak hebt gedaan. Plaatsen jullie de rijbak binnen het bouwvlak van de kavel? En viel het aanleggen van een rijbak bij jullie onder het bestemmingsplan? waarom ik het vraag, ik heb in februari al een aanvraag ingediend, maar nog steeds geen besluit vanuit de gemeente ontvangen. Lijkt een lang traject te worden zo
Strohalmpje schreef:Hoi MarliesR en anderen!
Stiekem lees ik al een tijdje mee. Erg leuk om al je vorderingen te lezen en te mogen leren van jullie ervaringen! Ik heb net ook een plek gekocht waar de paardjes straks aan huis kunnen staan, dus kan hier mooi alvast wat tips en ideeen opdoen!
Even een vraagje over de aanvraag van de vergunning die je voor de rijbak hebt gedaan. Plaatsen jullie de rijbak binnen het bouwvlak van de kavel? En viel het aanleggen van een rijbak bij jullie onder het bestemmingsplan? waarom ik het vraag, ik heb in februari al een aanvraag ingediend, maar nog steeds geen besluit vanuit de gemeente ontvangen. Lijkt een lang traject te worden zo
superpony schreef:Wat voor bomen staan er bij de buren?? Je legt je bak daar dicht naast en daar zou ik nog eens over nadenken eerlijk gezegd. Wij hebben aan ene kant eiken en aan andere kant dennen aan onze bak en daar echt veel zooi van in de bak.
Ik vind het fijn dat we dat nu allemaal kunnen ervaren en als we straks iets gaan aanleggen zelf ( ooit..........) daar al rekening mee kunnen houden.
JudithO schreef:Wauw, dat gaat wel heel gaaf worden. Wat een uitzicht ook vanaf je toekomstige zithoek
Ceetje_bokt schreef:Wat zijn de plannen geweldig! Ik ben bijna (!) jaloers
bigone schreef:Strohalmpje schreef:Hoi MarliesR en anderen!
Een gemeente is toch verplicht binnen zes weken antwoord te geven?