Dit heb ik besteld:
De onderkast:

Het blad:

De waskommen:

En de kranen:

Ik had ook super mooie donkerblauwe Chevron wandtegels gevonden, maar die kosten €280,- per M2, beetje boven budget

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denise_Storm schreef:@kletskoekje: ik ben zooo blij met jouw foto’s! Nu mijn vriend die zag wil die misschien toch wel zulke regelsWaar heb jij de tegels vandaan? En kan je mij vertellen hoe je deze tegels noemt en wat de prijs is? Mag ook in pb natuurlijk
veerledec schreef:Witte tegels of wit stucwerk? Onze vorige badkamer was egaal grijs (vloer en wanden zelfde tegel) met wit plafond, dat was absoluut niet te grijs. Ik zal nog even kijken of ik een foto vind.
Ondertussen hebben we ook een ontwerp binnen, ook met grijze tegel. Ik twijfel vooral of het donkere meubel in combinatie met de grijze tegel het niet te donker maakt?
[ [url=m/OIILvD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zonnebloem92 schreef:veerledec schreef:Witte tegels of wit stucwerk? Onze vorige badkamer was egaal grijs (vloer en wanden zelfde tegel) met wit plafond, dat was absoluut niet te grijs. Ik zal nog even kijken of ik een foto vind.
Ondertussen hebben we ook een ontwerp binnen, ook met grijze tegel. Ik twijfel vooral of het donkere meubel in combinatie met de grijze tegel het niet te donker maakt?
[ [url=m/OIILvD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi zeg!
Ik baal zo dat de winkels dicht zijn, wij willen ook graag voor een nieuwe badkamer gaan kijken.
ikke schreef:Rinske schreef:Argh, het bouwbedrijf heeft maart 2022 pas tijd. Dus we gaan kijken of we nu alles zelf maar kunnen doen.
Dat verbaast je toch niet, hoop ik?
ikke schreef:Rinske schreef:Argh, het bouwbedrijf heeft maart 2022 pas tijd. Dus we gaan kijken of we nu alles zelf maar kunnen doen.
Dat verbaast je toch niet, hoop ik?
veerledec schreef:Rinske schreef:Argh, het bouwbedrijf heeft maart 2022 pas tijd. Dus we gaan kijken of we nu alles zelf maar kunnen doen.
ander bedrijf is geen optie?