) willen we meer low budget werken. Vooral omdat we verven zelf kunnen doen hoor, als je wat handig bent met die platen en het zelf kan, zal het niet zoveel duurder worden denk ik?Normaal ga ik vandaag het plafond aanpakken, ben benieuwd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) willen we meer low budget werken. Vooral omdat we verven zelf kunnen doen hoor, als je wat handig bent met die platen en het zelf kan, zal het niet zoveel duurder worden denk ik?
Een deel was al in de container meegegaan, een deel was nog blijven liggen. Dus grote kuis gehouden

al een pak properder zo. Nu nog poetsen (serieus stofnest haha) en alles op de schappen. En een ophangsysteem maken voor het materiaal zoals rieken, zeisen enz (als iemand daar nog een geniale tip voor heeft?)

)
Ziet er al zóveel beter uit!!
Echt heel stoer 

hopelijk vind ik er morgen de puf voor haha. Deze werkbank was niet mega goedkoop (250 euro) maar vind hem ook prachtig en ga hem ook wel echt gebruiken, dus ik mocht dat geld van mezelf eraan geven
En da's inderdaad niet goedkoop, maar wel dubbel en dwars waard!

Hij had ondertussen al wat geworteld, dus mijn vriend heeft nog goed moeten scheppen. Tijdens het opruimen van het tuinhuis nog een grote plantenbak gevonden, daar paste hij perfect in. Wat houten stoelen erbij, een stuk boomstam van onze omgewaaide treurwilg en:
Ons terras is ook nog een work in progress verder
volgens mij gooit mijn vriend me dan echt buiten. Gisteren gebeurde er namelijk nog dit:
een halve liter krekels blijken er echt miljoenen te zijn en ze sprongen alle kanten op, overal in mijn keuken, op mij, achter de kasten, achter de koelkast...
mijn vriend en ik zijn een half uur bezig geweest krekels bijeen te vegen in bakjes van de chinees. Er zullen er vast nog rondhuppelen in huis haha."