Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen. Ik volg net een paar dagen nadat ik mn S6 Edge heb 'ingeruild' voor een S7 Edge. Hier ook net geupdate. Ik kan evt wel wat screenshots plaatsen? Oa iconen, toetsenbord en uitschuifmenu bovenaan zijn veranderd. Ik heb alleen zo'n telefoonbeveiliging er op zitten (die van Samsung zelf) waarbij je na het aan/uitzetten een zwart scherm hebt waar ik mijn code in moet voeren, voor ik bij mijn gewone schermbeveiliging kom. Na het downloaden in instaleren bleef hij bij mij zeker 5 minuten met een half open slotje rondjes draaien, dus ik was even bang dat ie er in zou blijven hangen, maar t viel mee. Verder moest ik de talen voor mijn toetsenbord opnieuw instellen en merk ik dat ik met dit toetsenbord wel vaker mistyp dan voorheen...
Het menu is trouwens ook gigantisch veranderd.. en ik heb versie 7.0..
nicole_floor
Geplaatst: 24-02-17 12:36
Ik heb hem ook nog niet... Terwijl mensen zeggen dat Vodafone als eerste is..
Blacky94
Geplaatst: 24-02-17 12:40
Edit; ik zit bij T-Mobile maar mn S7 komt bij mn verzekering vandaan. Wel was het een gloednieuwe..
PrimaDonna_
Geplaatst: 26-02-17 10:14
Ik heb de Samsung s7 sinds november 2016. Nu heb ik alleen sinds 2 weken last van een licht scherm. Dus als ik hem aanklik zijn de kleuren heel licht. Klik ik hem uit en daarna weer aan zijn de kleuren weer normaal.
Meer mensen hier last van? Of enig idee wat dit kan zijn? Wil vanmiddag langs de Vodafone gaan en kijken wat zij zeggen.