Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje_M schreef:Wij gaan donderdag een aantal huizen bezichtigen, waarvan 3 bij dezelfde makelaar. Die beste man belt me net op wat de situatie bij ons is (eigen huis, staat het te koop, verkocht, al kijkers gehad etc?) want de verkopers hebben geen zin in bezichtigingen die niet serieus zijn??? Wat dachten ze, dat ik vrij neem omdat ik het gewoon leuk vind huizen te kijken ofzo? Vond het eigenlijk nogal onbeschoft
Maartje_M schreef:Wij gaan donderdag een aantal huizen bezichtigen, waarvan 3 bij dezelfde makelaar. Die beste man belt me net op wat de situatie bij ons is (eigen huis, staat het te koop, verkocht, al kijkers gehad etc?) want de verkopers hebben geen zin in bezichtigingen die niet serieus zijn??? Wat dachten ze, dat ik vrij neem omdat ik het gewoon leuk vind huizen te kijken ofzo? Vond het eigenlijk nogal onbeschoft
karuna schreef:Tsja dat hoort erbij, misschien zijn juist die orienteerders de kopers van je huis. Dan kun je zo wel doen maar ik heb dan de neiging om daar juist niet meer heen te willen. En het huis ook niet aan anderen door te geven.
karuna schreef:Maar is die snelle afhandeling dan zo heilig. Als ik weet dat mijn huis is verkocht maar het duurt nog 6 maanden voor het klaar is. Is de stress toch weg al.