En m'n andere zus is met mams even naar de stad geweest toen ik naar paardrijden was.. En wat hebben ze bij de action gekocht?!

M'n zus is heel erg veel aan het zwemmen, en als cadeautje krijgt ze nu ook een badmuts die je op kan blazen tot een haai

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NathalietjeB schreef:Sha_r0n schreef:Oke voor de foto's heb ik hem er snel opgezet. Alleen dan moet je als je gaat rijden hem ff iets naar beneden bijstellenhaha.. Nu denk ik dat die hoog filmt. Ik heb hem in het beschermende hoesje zitten. Denk dat dat ook wel verstandig is voor het behoud van de camera.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Video ]
*Let op: Het is dus mistig en nevelt een beetje.. vandaar dat het later iets 'druppelig' is*
kan t kloppen dat deze camera nu bij de kruidvat voor 25 te koop is??![]()
hij staat in je filmpje wel wat naar beneden gesteld of ben jij ook een munten zoeker.
ik zit er aan te denken om er ook 1 aan te schaffen om mijn menritjes vast te leggen
_l_amanda_l_ schreef:Joaltijd schreef:M'n zus is heel erg veel aan het zwemmen, en als cadeautje krijgt ze nu ook een badmuts die je op kan blazen tot een haaiHeb helemaal dubbelgelegen
Heb je die bij de Action gehaald? Die wil ik ook voor m'n zus
(was ik er verdorie vanochtend, niet gezien..)
_l_amanda_l_ schreef:Joaltijd schreef:M'n zus is heel erg veel aan het zwemmen, en als cadeautje krijgt ze nu ook een badmuts die je op kan blazen tot een haaiHeb helemaal dubbelgelegen
Heb je die bij de Action gehaald? Die wil ik ook voor m'n zus
(was ik er verdorie vanochtend, niet gezien..)
LisaLuna schreef:wijkhuijs schreef:Hier vandaag de paardensnoepjes gehaald
Mijn paard spuugt ze uit..
Mijn hond is ook fan van de actionmandjes hoor..
[ Afbeelding ]
(Hij was voor de jack-russel bedoeld..)
SuperAssie schreef:Ik zag hem voor 60 staan? Als hij 25 is haal ik hem meteen, maar 60 vind ik gewoon echt te duur en dat kan ik ook niet missen deze maand
NathalietjeB schreef:SuperAssie schreef:Ik zag hem voor 60 staan? Als hij 25 is haal ik hem meteen, maar 60 vind ik gewoon echt te duur en dat kan ik ook niet missen deze maand
ik heb em net bij de kruidvat vandaan voor 25 euro![]()
de vrouw zei ook dat je 2 varianten had 1 was uitgebreid daar betaal je idd iets van 60 voor en de ander minder uitgebreid en die is dus 25
en ik wil dat ding enkel om wat ritjes op de sulky of te paard of iets vast te leggen...foto's maken doe ik wel met mijn canon kanon
![]()
[ Afbeelding ]
_Irene11_ schreef:@ NathalietjeB: Thanks voor de info en de foto!Wat zitten er voor accessoires bij? Ook iets om hem om/op je cap te bevestigen?