Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 18:49

Brrrr wat een verhalen!

Top dat het stucwerk zo mooi is!

Mo: Westland is toch niet zo extreem duur toch? Wel een hele leuke plek om te wonen :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 19:07

Ik wil eigenlijk minimaal 120 m2 en geen tophypotheek en ben maar alleen :D
Gaaf dat het stucwerk zo goed gelukt is. Dat doet altijd al zoveel voor een ruimte!

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 19:21

Waar heb je zoveel ruimte voor nodig dan?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 19:26

Hmmm ja, dan wordt het al lastiger :) Je zit dan toch gauw over de 2ton en in je entje is dat wel heel behoorlijk natuurlijk.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 20:27

Moonsparkel, ik was vandaag terug in de Ikea ( :+ :o ja 2 dagen na elkaar) en dan zag ik nog een mooie Pax, ulldag denk ik dat was.
Maar ik wil hem maar 2 meter hoog en dan ben je weer beperkt qua kleuren.. Ik ga denk ik nog een in andere meubelzaken op zoek denk ik.
Want de pax kun je ofwel met 2 schuifdeuren of 4 aparte deuren en ik wil toch heel graag drie schuifdeuren..

Irritante buren, ik ken het -O- Hier wordt ook alleen maar lawaai gemaakt op de normale uren en niet in het weekend. En toen de metser kwam, was het al meteen de buurvrouw die buiten stond of dat hij nog veel ging slijpen voor het stof enzo. En met andere klusjes was het net zo, want ze hoorde door de herrie haar telefoon niet. Gelukkig ben ik (bijna) klaar met klussen *\o/* Al weet ik wel al waarover ze hierna gaan zeuren :D
Later wil ik ook terug een vrijstaand huis, maarja ooit als ik een vriend ofzo heb die mee in de kosten kan delen :D Ik kan niet blijven huizen kopen op mijn eentje :+
Ik ga er wel aan moeten wennen, nu zet ik de tv of radio superluid want toch niemand die het hoort, maar binnenkort zal ik dus meeluisterende buren hebben :D Maar ik hoor ook nooit iets van hen, dus ik denk dat het wel zal meevallen qua geluid

Sakkia bah, dat vind ik toch geen fijne buurt..

PSM, tof dat het zo mooi strak is!

Zo, de laatste dingen zijn gehaald :D Enkel moet ik dus nog een zoektocht houden voor een geschikte kleerkast..
Maar 2 dagen ikea na elkaar, dus ik heb alles nu wel denk ik :+
Vandaag kwamen ze normaal mijn internet en digitale tv enzo installeren, blijkt er een probleem te zijn met een kabel die ingegraven moet worden. We konden dat om 5 minuten doen maar daar ging de installateur niet op wachten (we hebben 4 uur moeten wachten op hem! :( ) en hij was terug weg na 2 minuten.. Dus nu de kabel ingraven en terug opnieuw een afspraak maken argh

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 20:43

Het was echt maar 1 gezin hoor! De rest van de mensen waren echt allemaal lieve normale mensen :j

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 20:52

Eerder 3 Lau... Het huis waar ik nu al in woon kost al 2 ton. Leuk he, huizen :+
Ik moet gewoon op zoek naar een vent :P

Kentaro, van het weekend komt de foto... Heb geen licht in die hoek van de kamer.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 20:56

Mootje, join the club :D Mijn vader vorige week: Ofwel zoek je een bijbaantje ofwel zoek je een vent :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 21:02

Goed plan Mo!! Maar dan moet je wel een leuke hebben, ander sheb je er nog niks aan :P Tenzij hij heeeeeel oud en heeeeel rijk is, dan mag je dat door de vingers zien :Y)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 21:07

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dit is het nu :)

Hier komen we vandaan :)
Afbeelding
Afbeelding

T wordt mooi heh :) :D D :D <3

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:34

Strrrrakke muren! +:)+

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:35

Mooi hoor! Wat ligt er nu op de grond?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:37

Stukloper. Misdrukken van drankverpakkingen meestal.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:40

Ik vond het al zon drukke vloer :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:42

Appelsaptegels :D

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:43

Haha stukloper ja... Daaronder zit een houten vloer, die houden we graag heel...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:48

Mootje, we wachten de foto's nog wel even af :D

PSM, dat ziet er uit als een ruim huis zeg!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:50

Kentaro, dat is t ook! Heerlijk!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:50

Haha appelsaptegels :D . Jullie zijn flink aan de klus! Vind het een gaaf huis als ik het zo zie, dat wordt echt mooi als het straks af is!

Sakkia, daar denken wij ook aan. Hoe stond het in jullie koopcontract? Bij ons overdracht 8 maart mogelijker eerder of later indien overeengekomen. En we hebben bij het tekenen mondeling 22 februari afgesproken. Staat dus niet schriftelijk vast, maar wel mondeling overeengekomen. Ben bang als ik een procedure aanga dat ze afzien van de koop. Dan is er wel een boete clausule, maar durf niet zo goed. We zijn ook niet rechtsbijstand verzekerd (is nog in aanvraag)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:55

Wij hebben dat ook gehad! Inderdaad niets mee gedaan, want we waren te blij dat het huis verkocht was (in deze tijd) en dan maar eventjes langer het huis aanhouden dan :P

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:59

Gebeurd toch wel vaker! En de notaris maar zeggen dat dit nog nooit is voorgekomen :D . Dat stelt mij weer gerust, huis langer aanhouden kan helaas niet. Dus we gaan in Landal Greenparks, je moet wat haha.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 23:02

:D Dat is ook een mooie tussenoplossing.....
Ik vond het zonde van de kosten (dat we nu langer met 2 huizen zaten), maar voor hetzelfde geld had het huis nog helemaal niet verkocht geweest en dan had ik nog meer gebaald :P

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 09:19

Hoe gaan jullue dat doen met de spullen dan?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 09:54

PSM, leuk hé wat rechte muren met je doen :+ Het lijkt een leuk huis, veel ramen en licht :j

Noah, lastig dat je even huisloos bent maar er even tussenuit is een leuke oplossing :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:20

Maar Noah jullie zijn toch de kopende partij in deze? Met de partij die jullie huis gekocht heeft zijn er toch geen problemen? Anders zou je je huis niet uit hoeven neem ik aan ;)

De mensen van wie jullie het huis gekocht hebben (en waar nu dus de problemen mee zijn ?? ) gaan echt niet afzien van de koop hoor :n Die zijn ook gewoon blij dat ze het huis verkocht hebben, denk ik.
Hebben jullie een financieel adviseur? Hij heeft ons hiermee toen geholpen. wij wisten ook niet zo goed hoe we het aan moesten pakken namelijk.

Overigens hebben wij nog steeds ellende met de kopende partij van ons huis, wij hebben al een paar weken geleden gezegd niet meer te reageren, nu is het even stil. Op een facebook bericht van onze makelaar na. Maar daar ga ik al helemaal niet op reageren :n Kom op, zeg wij zijn op 4 telefoonnummers te bereiken en dan ga je niet via facebook een banketstaaf berichtje versturen. Uitendelijk blijft onze makelaar toch niet zo veel ruggegraad te hebben als wij hadden gehoopt :+