Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Suus__ schreef:Hebben ze bij de action make-up remover doekjes o.i.d. ?
En foundatian poeder, zo ja heeft iemand hier ervaring mee?
De makeup doekjes remover dingetjes zijn echt super fijn! Verwijderen make-up heel goed en kosten echt niks.
Mandy517 schreef:Iemand ervaringen met werken bij de Action? Ben toch wel een beetje wanhopig opzoek naar een baantje
Mandy517 schreef:Iemand ervaringen met werken bij de Action? Ben toch wel een beetje wanhopig opzoek naar een baantje
xConnie schreef:Mandy517 schreef:Iemand ervaringen met werken bij de Action? Ben toch wel een beetje wanhopig opzoek naar een baantje
Ik werk er al een paar jaar en heb het er goed naar m'n zinMaar wij hebben dan ook wel een heel fijn team en een fijne ruime winkel, ik hoor dat het bij andere Actions toch wel heel anders is.
Mandy517 schreef:xConnie schreef:
Ik werk er al een paar jaar en heb het er goed naar m'n zinMaar wij hebben dan ook wel een heel fijn team en een fijne ruime winkel, ik hoor dat het bij andere Actions toch wel heel anders is.
Ja, mij lijkt het echt een grote chaoswinkel/baan, maar aangezien ik van andere dingen niks meer hoorkan niet zonder werk blijven haha.
justdiesel schreef:Ik zoek eigenlijk zo'n soort bak:
[ Afbeelding ]
Bij ons in het dorp hebben ze die wel gehad maar nu niet meer, zijn ze helemaal uit het assortiment of zijn ze bij andere filialen er nog wel?
simodi schreef:Silence schreef:Nee dan krijg je gewoon zo'n algemene afwijzing.
Dat schiet niet op, jammer want dan weet je ook niet in wel opzicht je naar hun mening niet voldoet.
Of het je opleiding is, je presentatie of wat dan ook ...