Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Douraque schreef:Ik heb de Iphone 5 besteld Hi met toestellease. Vond het eigenlijk wel een goede deal, als hij kapot is kan ik hem zonder probleem omruilen voor een nieuwe en aan het einde van je contractsperiode betaal je 15% van de waarde op dat moment om hem te houden. Ik betaal nu voor 1000MB internet, onbeperkt sms en 75 min. (genoeg voor mij) 27,25euro het 1e jaar en het 2e jaar 58euro
Kido schreef:Douraque schreef:Ik heb de Iphone 5 besteld Hi met toestellease. Vond het eigenlijk wel een goede deal, als hij kapot is kan ik hem zonder probleem omruilen voor een nieuwe en aan het einde van je contractsperiode betaal je 15% van de waarde op dat moment om hem te houden. Ik betaal nu voor 1000MB internet, onbeperkt sms en 75 min. (genoeg voor mij) 27,25euro het 1e jaar en het 2e jaar 58euro
Moet je hem wel extra bij verzekeren een bepaalde module want als ze vinden dat t eigen schuld betaal je het mooi zelf.
Althans dat word gezegd of de forums/sites die zich hebben verdiept erin...
En dat afkopen de waarde van de 5 bepaalt de provider dus die kan erg veel zelf bepalen....
manzano schreef:Als je op de site van Hi kijkt geven ze zelf aan dat het afkopen van een 3gs op DIT moment dik 90 euro zou zijn. Dus een 5 is echt geen 105,-
Edit; er staat ook duidelijk op de site dat ze de 2e hands waarde vragen. Staat niks over die 15%. Een iphone daalt in 2 jaar niet 85% in waarde.
Een 3Gs van nu toch 3 jaar oud doet wel zo'n 100,- 2e hands, dus klopt wel aardig.
Douraque schreef:manzano schreef:Als je op de site van Hi kijkt geven ze zelf aan dat het afkopen van een 3gs op DIT moment dik 90 euro zou zijn. Dus een 5 is echt geen 105,-
Edit; er staat ook duidelijk op de site dat ze de 2e hands waarde vragen. Staat niks over die 15%. Een iphone daalt in 2 jaar niet 85% in waarde.
Een 3Gs van nu toch 3 jaar oud doet wel zo'n 100,- 2e hands, dus klopt wel aardig.
Ik heb nooit gezegd dat hij 85% in waarde daalt. Hi heeft mij zowel in de winkel als telefonisch verteld dat je na 2 jaar kan afkopen tegen 15% van de tweedehands waarde op dat moment. Dit houdt dus niet een waardedaling van 85% in. Maar stel dat de telefoon over 2 jaar nog 700euro waard is, dan betaal je 15% daarover wat 105euro is. Iedereen moet het zelf weten, maar ik vind het een goede deal
Cer schreef:Hey, leveren ze de 5 al uit dan?
Gisteren las ik een stuk dat er best nog wel wat foutjes inzitten..sowieso het dramatische maps, verder ratelt ie, lekt licht, siri is niet nls, houdt lastig vast omdat ie zo dun is, en beschadigt snel... Nu twijfel ik weer over de 4S...
Kido schreef:Cer schreef:Hey, leveren ze de 5 al uit dan?
Gisteren las ik een stuk dat er best nog wel wat foutjes inzitten..sowieso het dramatische maps, verder ratelt ie, lekt licht, siri is niet nls, houdt lastig vast omdat ie zo dun is, en beschadigt snel... Nu twijfel ik weer over de 4S...
Bast een zeker een artikel van een anti Apple persoon....