[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 15:30

Ik zit al bij vodafone maar geen verschil in kosten.

ladyisabelle

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 15:31

Miss als ik heen bel of even langs ga....

Caroline90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 15:34

Ik zou idd gewoon langsgaan, heeft bij mij tot nu toe altijd het beste resultaat opgeleverd. Maar ik ga pas als ik daadwerkelijk gelijk tot actie over kan gaan.

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:43

ladyisabelle schreef:
CalvinenGino schreef:
yeah! net de iphone 5 in ontvangst mgoen nemen :D

Gaaf! Laat je even weten hoe hij bevalt? :D

Doe ik, ik ga er vanavond pas mee spelen/instellen

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 17:06

Waar hebben jullie hem besteld of opgehaald?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 17:09

Douraque schreef:
Ik heb de Iphone 5 besteld Hi met toestellease. Vond het eigenlijk wel een goede deal, als hij kapot is kan ik hem zonder probleem omruilen voor een nieuwe en aan het einde van je contractsperiode betaal je 15% van de waarde op dat moment om hem te houden. Ik betaal nu voor 1000MB internet, onbeperkt sms en 75 min. (genoeg voor mij) 27,25euro het 1e jaar en het 2e jaar 58euro

Moet je hem wel extra bij verzekeren een bepaalde module want als ze vinden dat t eigen schuld betaal je het mooi zelf.
Althans dat word gezegd of de forums/sites die zich hebben verdiept erin...
En dat afkopen de waarde van de 5 bepaalt de provider dus die kan erg veel zelf bepalen....
Laatst bijgewerkt door Kido op 01-10-12 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 17:12

Ik heb ook besloten de 5 te kopen.
Zal komend weekend even bij 2 winkels in de buurt kijken of ze ze nog hebben liggen en anders bestel ik hem.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 18:50

Kido schreef:
Douraque schreef:
Ik heb de Iphone 5 besteld Hi met toestellease. Vond het eigenlijk wel een goede deal, als hij kapot is kan ik hem zonder probleem omruilen voor een nieuwe en aan het einde van je contractsperiode betaal je 15% van de waarde op dat moment om hem te houden. Ik betaal nu voor 1000MB internet, onbeperkt sms en 75 min. (genoeg voor mij) 27,25euro het 1e jaar en het 2e jaar 58euro

Moet je hem wel extra bij verzekeren een bepaalde module want als ze vinden dat t eigen schuld betaal je het mooi zelf.
Althans dat word gezegd of de forums/sites die zich hebben verdiept erin...
En dat afkopen de waarde van de 5 bepaalt de provider dus die kan erg veel zelf bepalen....

Ik heb me er zelf ook in verdiept, ook in de AV ed. (ik ben zelf juridisch deskundig daarvoor). Ik ga hem niet verzekeren, ben überzuinig met een telefoon. Die ik nu heb vertoont niet eens een krasje, nog nooit laten vallen of iets dergelijks. En dat afkopen, er werd mij verzekerd dat het 15% is. De waarde wordt niet bepaald door de provider, maar door de actuele waarde van de providers gemiddeld genomen. En reken maar uit, als je nu zou afkopen dan betaal je 105 euro (700euro x 15% = 105euro). Over 2 jaar is die telefoon echt geen 700euro waard. Ik vind dat het een goede deal is, maar iedereen zijn eigen mening

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 20:36

Je hoeft niet bepaald juridisch deskundig te zijn voor die AV ;)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:10

Als je op de site van Hi kijkt geven ze zelf aan dat het afkopen van een 3gs op DIT moment dik 90 euro zou zijn. Dus een 5 is echt geen 105,-

Edit; er staat ook duidelijk op de site dat ze de 2e hands waarde vragen. Staat niks over die 15%. Een iphone daalt in 2 jaar niet 85% in waarde.
Een 3Gs van nu toch 3 jaar oud doet wel zo'n 100,- 2e hands, dus klopt wel aardig.

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 23:59

Ik heb hem via t-mobile besteld en laten bezorgen naar mijn werk :)
Ben er blij mee! Tegenover de 3gs is die echt supersonysnel!! Heel fijn!
En zo licht, en mooi!!
Jep ik ben er blij mee!
Hopelijk werkt siri snel in het nederlands!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 00:34

Heb je de 16 of 32gb genomen? Ik twijfel welke ik moet nemen.. Wil wel graag de iphone 5 en ook bij t-mobile :)

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 09:18

manzano schreef:
Als je op de site van Hi kijkt geven ze zelf aan dat het afkopen van een 3gs op DIT moment dik 90 euro zou zijn. Dus een 5 is echt geen 105,-

Edit; er staat ook duidelijk op de site dat ze de 2e hands waarde vragen. Staat niks over die 15%. Een iphone daalt in 2 jaar niet 85% in waarde.
Een 3Gs van nu toch 3 jaar oud doet wel zo'n 100,- 2e hands, dus klopt wel aardig.

Ik heb nooit gezegd dat hij 85% in waarde daalt. Hi heeft mij zowel in de winkel als telefonisch verteld dat je na 2 jaar kan afkopen tegen 15% van de tweedehands waarde op dat moment. Dit houdt dus niet een waardedaling van 85% in. Maar stel dat de telefoon over 2 jaar nog 700euro waard is, dan betaal je 15% daarover wat 105euro is. Iedereen moet het zelf weten, maar ik vind het een goede deal

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 09:28

Douraque schreef:
manzano schreef:

Ik heb nooit gezegd dat hij 85% in waarde daalt. Hi heeft mij zowel in de winkel als telefonisch verteld dat je na 2 jaar kan afkopen tegen 15% van de tweedehands waarde op dat moment. Dit houdt dus niet een waardedaling van 85% in. Maar stel dat de telefoon over 2 jaar nog 700euro waard is, dan betaal je 15% daarover wat 105euro is. Iedereen moet het zelf weten, maar ik vind het een goede deal

Ik hoop dat je dat zwart op wit hebt van Hi, want op hun eigen website zegt Hi iets heel anders.

Overigens heb je er dan hetzelfde voor betaald als dat je hem los zou kopen (uitgaande van die 50% korting, anders betaal je zelfs meer). Dus echt een goeie deal is het niet.
Maar er zijn inmiddels veel websites met berekeningen die allemaal aantonen dat loskopen met Simonly het gunstigst is.

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 09:33

de 16gb..
Ik heb niet zoveel nodig. ik gebruik spotify, dus heb geen ruimte nodig voor de liefdjes..
En ik heb geen 100e apps

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 09:46

Hey, leveren ze de 5 al uit dan?

Gisteren las ik een stuk dat er best nog wel wat foutjes inzitten..sowieso het dramatische maps, verder ratelt ie, lekt licht, siri is niet nls, houdt lastig vast omdat ie zo dun is, en beschadigt snel... Nu twijfel ik weer over de 4S... :+

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 09:48

Cer schreef:

Gisteren las ik een stuk dat er best nog wel wat foutjes inzitten..sowieso het dramatische maps, verder ratelt ie, lekt licht, siri is niet nls, houdt lastig vast omdat ie zo dun is, en beschadigt snel... Nu twijfel ik weer over de 4S... :+

Bast een zeker een artikel van een anti Apple persoon....

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 09:50

Nee niet perse... staat in diverse artikelen...

Dat apple maps dramatisch is, is bekend toch?
Ik wil m toch nog steeds eerst 'vasthouden' voor dat ik m aanschaf... :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 10:15

Als je een 4s koopt zit daar ook apple maps op. Dus dat los je daar niet mee op helaas.

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 10:17

Kido schreef:
Cer schreef:

Bast een zeker een artikel van een anti Apple persoon....

Inderdaad..
Siri gaat wel nog niet helemaal vlekkeloos, maar is toch alleen nog in de engelse versie..
Eind dit jaar zou de NL uitkomen.
Lastig vast houden is toch echt voor iedereen verschillend. Het was ff wennen (van een 3gs) maar ik vind het prima in de hand liggen..
Tja hij is van aliminium en glas, als je er niet voorzichtig mee omgaat zal die best snel krassen.. Maar die plasticen prullen beschadigen sneller.
Ik weet neit wat je met ratelt bedoel en lekt licht? Maar dat soort dingen heb ik niet..

Dramatische maps valt wel mee.. en tja hoe lang heeft google er over gedaan om een vlekkeloze maps aan te maken, die ook nog niet vlekkeloos is.
Bij t-mobile heb je toch gratis Navigon.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 10:20

Nou ik update dus mooi niet naar ios6 tot er een google maps app is.
Dat is echt een misser van Apple. Mag ook heus een keer gezegd worden.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 10:23

Overigens zijn er veel hardcore applefans die nooit meteen een nieuw product kopen.
Apple is best berucht om kinderziektes. Paar maanden wachten is nooit verkeerd.
Is mij ook sterk aangeraden met een iMac destijds.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 10:37

Ik heb gister de iPhone 5 van m'n stagebegeleider in ontvangst mogen nemen van de bezorgdienst.
Ach hij is best mooi, stukken dunner en een stuk langer..
Dat Siri nog niet in NL is is geen fout, dat is gewoon omdat Siri dan geprogrammeerd moet worden, alle woorden ingesproken moeten worden, en Siri aan de nieuwe taal zal moeten wennen.. Stond op One More Thing.

Maps is inderdaad een misser van Apple.

Ben wel heel benieuwd of de iPad Mini nog gaat komen of niet :)
Kinderziektes klopt. Nu met de Retina Macbook waren er ook wat issues. Ben blij met mijn late 2011 MBP, die heeft geen kinderziektes :+

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 10:38

Ik ben geloof ik ook echt de enige die geen problemen heeft met de nieuwe maps van iOS6 ? :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 10:45

Met ratelen bedoelen ze dat als je ermee schudt, het ding ratelt. En bij sommigen zit er een lek in de behuizing waardoor je er in het donker een beetje licht doorheen ziet komen..

Hey, het zijn niet mijn opmerkingen, maar ik ben wel benieuwd of er meer last van hebben.. t kost best wel wat en ik wil er dan wel goed over nagedacht hebben :j

Dit is wel een leuk linkje:
http://lolzparade.com/tech/15-biggest-i ... T92jSx-rcw