Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ging ook super goed, instructeur was ontzettend trots.
Even proefzitten en ik zat er echt perfect op
Ideaal ding voor de wat kleinere rijder dus 

Toen even gestopt en een vreugdedansje gedaan
Rob in een scheur 

Blinnii schreef:Helaas had ik een andere leerling mee die niet zo snugger is (no offence) waardoor het weggedeelte behoorlijk werd opgehouden. Hij kreeg bij het wegrijden de motor niet gestart, dan vraag ik me stiekem toch wel af waar je mee bezig bent..

heeft even geduurd voor ik wat had.
Polly schreef:Misschien stond de motor wel in de versnelling en kreeg de leerling dat even niet opgelost of stond de standaard uit terwijl de leerling dat niet doorhad, of was er een technisch probleem waardoor er even langer doorgestart moest worden.
Wat een drama
Of als die nog koud was met de choke starten, maar ging ook niet altijd zo soepel 

Je gaat mee voor de oefeningen, om die lekker te oefenen maar let niet op hoe ze rijdt en neem er vooral geen voorbeeld aan
Maar idd, ze leek wel suïcidaal
Ze flikkert hem zo voor de bus, bus hard remmen, iedereen bijna door de bus heen... Echt geen verkeersinzicht, nu ben ik ook niet altijd de best vooruit denkende bestuurder, maar dit was wel heel extreem. We schrokken ons allebei kapot 
Ik weet het, ik heb een kronkel in mijn kop 

Met het slagschip van m'n instructeur ernaast, dat is bijna een auto 

het ploft een beetje rond die hoogte maar dat heb ik met alle textiel jasjes) Wint dicht, redelijk waterdicht (als je 100% waterdicht wil, dit bestaat niet. Wat eventueel wel kan is goretex maar dat is verschrikkelijk duur) en extra voering voor kouder weer.
veel plezier met je haren kammen als je harder gaat dan 50 km/u
komen zulke dikke klitten in dat ik mijn haar moet wassen met conditioner om ze eruit te krijgen. Rij altijd met vlecht en dan nog met extra gliss-kur spray eroverheen,