Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tinkersjakie schreef:Ohh prijs weet ik niet zo uit mijn hoofd. Weet wel dat deze week een gekken boel is want we kunnen containers zwembaden enz bestellen.
Wie trouwens houtskool of bricketten bij ons koopt moet niet lang wachten, is vandaag een noodbericht bij ons binnen gekomen dat het eerst niet meer leverbaar is.
tinkersjakie schreef:Alle actions. Want zijn problemen met het leveren van leverancier dus als magazijn leeg is en nog niks binnen is, krijgen de filialen ook niks meer. En gezien hoe veel er nu door gaat dacht ik zal jullie even waarschuwen voordat je net misgrijpt.
Suus__ schreef:_Lisanne schreef:Ben net ook even geweest. Wilde nog wat oranje vlaggetjes
Had verder nog snelhechters en splash balletjes.
Ze hadden bij ons trouwens weer die oranje (bavaria) jurkjes! Dus voor de mensen die er de vorige keer naast grepen
Die nieuwe van dit jaar? Hoe duur zijn die daar?
moelly schreef:@Izie: heb je die fotolijstjes op pagina 38 al?
Wil graag een lijst voor mijn schetsje, zodat ik m'n kamer iets minder saai kan maken.
Het gaat om deze schets: [UK] [TEK] [WIP]Herrold TUDB in grafiet
Wat voor lijst kan ik er het beste omheen doen, denken jullie?
Ik zat zelf te denken aan een zilveren lijst(mat) en zo'n cm of 3/4 breed, moet natuurlijk wel even zien of ze die hebben in de afmeting 30X40, maar aan de andere kant vrees ik dat het dan weer te grijs wordt, omdat de schets natuurlijk ook al grijs is..