Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bij ons gaat dan ein-de-lijk op 25 juni de verbouwing beginnen! Ik kan niet wachten! Inmiddels hebben we ook een keuken gekocht, ben er heel blij mee. Is een eilandkeuken met een kastenwand. In de kastenwand zit de oven/combi en het is hoogglans wit met rvs grepen. Het eiland heeft een zwartgranieten aanrechtblad en heeft koken en spoelen erin zitten. ERG MOOIIIIII
Een stuk anders dan dat je het nu hebt!

mysa schreef:Nou....pvc-vloer hebben onze buren in de kamer laten leggen, paar maanden geleden. Ding is er nu uitgesloopt, een bolling van een halve meter hoog en opp. van twee vierkante meter. Vocht. Ze hebben geen kruipruimte namelijk. Dus of zo'n vloer nou in de badkamer wel geschikt is?

manzano schreef:mysa schreef:Nou....pvc-vloer hebben onze buren in de kamer laten leggen, paar maanden geleden. Ding is er nu uitgesloopt, een bolling van een halve meter hoog en opp. van twee vierkante meter. Vocht. Ze hebben geen kruipruimte namelijk. Dus of zo'n vloer nou in de badkamer wel geschikt is?
Dan gok ik dat hij gewoon niet goed gelegd is.....
Scheelt dat in een badkamer het vocht niet van onder komt
En dan met name of het hout wel goed bij de vloer past

ik denk dat je wel beter kunt wegblijven bij tinten die bijna tegen de kleur van de vloer aanzitten!